piątek, 31 sierpnia 2012

Powrot do normalnosci

Cześć Moi Kochani!

Uff, post o Pogorzelicy skończony, a nie ukrywam, że sporo się musiałam nad nim napracować, więc trochę mi ulżyło, kiedy go w końcu napisałam. Powoli zaczynam wracać do normalności. Znów połowę dnia spędzam przed komputerem i korzystam do końca z wolności, ale już niedługo się to zmieni. Już Wy wiecie o czym mówię. :) Tak, mnie też się to całkiem nie podoba. Znów przywitam się ze znienawidzonym mundurkiem i innymi szkolnymi śmieciami. Muszę się powoli przestawić na tryb roku szkolnego, bo inaczej nie dam rady normalnie funkcjonować. Teraz chodzę spać o 1, ale nawet później, ale to raczej nie idzie w parze ze wstawaniem o w pół do 7 rano.
Pogoda dzisiaj nie dopisywała. Rano napisałam Dagmarze ( click ), że choć jest pochmurno przynajmniej nie pada, ale najwyraźniej zapeszyłam, bo popołudniu na dobre się rozpadało. Pech chciał, że akurat wtedy wracałam ze sklepu bez kaptura i parasola. Wybrałam się tam w celu dokończenia szkolnych zakupów i chyba mam już wszystko. 
moje zakupy
 
Pewnie nie odmówię sobie jeszcze przeczytania kilku stron książki, albo kilku rozdziałów i skończę oglądać Harry'ego. Tak, macie rację. Mam prawdziwą manię, jeśli chodzi o Harry'ego Pottera, ale pewnie każdy z nas ma bzika na punkcie jakiejś książki, filmu itp. Cóż, życzę wszystkim miłego wieczoru i papa!


8 komentarzy:

  1. Ehh szkoła się zaczyna ... masakra .

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że już wróciłaś! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: have-always-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie chcę do sama wiesz czego :0
    No ale takie jest życie
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię Harrego i takie przybory ;d zawsze cieszylam sie jak kupowalam nowe zeszyty i te wszystkie dlugopisy itp :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze uwielbiałam te szkolne zakupy. ;) O wiele bardziej, niż samą szkołę. xD

      Usuń
  5. Lubię szkolne zakupy, ale świadomość, że w poniedziałek mam iść do szkoły przeraża mnie .. ;D

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi zostały do kupienia tylko jakieś nowe cienkopisy, bo jak co roku mi się zepsuły. Też lubie szkolne zakupy, ze szkoła już troche gorzej. Ja wstaje pół godziny później, bo o 7, ale teraz na szczęście będę miała blisko. Ja w roku szkolnym chodze spać normalnie o 1, ale wstanie o 7 to niestety później lekki problem.
    Zapraszam http://kimikano.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tego. Mi tylko małe mazaki i 3 zeszyty. Zapraszam do siebie.

    mopsiadolina.blogspot.com
    pasjeiinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!