środa, 8 sierpnia 2012

Decyzja

Hej!

Na początek wyjaśnię o co chodzi z tytułem posta. No więc, jak pewnie zauważyliście, ( znów ) zmieniłam wygląd bloga. Mam nadzieję, że się Wam spodoba, ponieważ podjęłam decyzję, że tak już pozostanie. Do ostanich, dwóch projektów, jakoś nie mogłam się przekonać, ale z tego jestem naprawdę zadowolona i moje zdanie nie powinno ulec zmianie. No, to teraz trochę z dzisiejszego dnia...
Jak pisałam rano, miałam dzisiaj iść na zakupy, w poszukiwaniu torebki. Nic ciekawego nie znalazłam, ale ktoś doradził mi w komentarzu, żebym szukała w housie. Tej osobie, jeszcze raz dziękuję. Jeżeli ktoś z Was zna oprócz tego, jakieś inne sklepy, gdzie mogłabym się rozejrzeć za jakąś torebką, to bardzo proszę pisać w komentarzach. No cóż, torby nie kupiłam, ale mam za to kolejny kostium kąpielowy. Pomyślałam, że skoro jadę nad morze, to drugi strój jak najbardziej mi się przyda. Co o nim myślicie?




Wracając, znów trafiłam na deszcz. Muszę powiedzieć, że dla kogoś, kto któryś raz, wraca do domu w deszczu, to przestaje być takie zabawne. Choć przyznam, że dzisiaj mi się podobało. :) Może dlatego, że deszcze nie walił z nieba, jak oszalały i nie było nawet tak zimno. Była to jeszcze mocniejsza mżawka, niż wczoraj. Jeśli chodzi o mnie, to ja mogę chodzić po deszczu, byle by nie było burzy. :)
Mam nadzieję, że nie macie żadnych zastrzeżeń do nowego bloga.
Pozdrawiam i papa!

14 komentarzy:

  1. ale fajny strój:) uwielbiam różowy:333

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiej czcionki użyłaś do nazwy bloga, albo w jakim programie ? :D

    + Zrobiłam remont u siebie tylko właśnie nie mam pomysłu na czcionkę nazwy bloga :D

    http://make-a-joke-of-it-all.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od malego mowili mi ze ladnie rysuje :) chociaz to na pewno nie bylo ladnie ;d
    nie uczylam się nigdzie :) jestem samoukiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny wygląd.
    Strój też mi się podoba.
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem jest idealnie :)
    Co do stroju, bardzo ładny. Dzisiaj też natrafiłam się na deszcz podczas zakupów -,- cała zmokłam z kumpelą :PP
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: beeautydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny strój zapraszam do mnie cebula-czsonek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ;)
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne tło bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd jest świetny! :) Strój również *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ;*

    Zapraszam do mnie < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląd bardzo ładny. strój tak samo :) ja czasem lubię chodzić po deszczu, ale boję się kiedy grzmi :P pozdrawiam i zapraszam : olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ten nowy wygląd ♥
    Zapraszam na mojego nowego bloga : )
    http://iggorzyskoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnyy wygląd masz ;p
    i ładny strój masz :d

    + http://moniask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajniutki strój *.*
    Zapraszam do skomentowania u mnie lub dodania do znajomych :) Doradź,powiedz co robię źle a co dobrze:) dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!