czwartek, 9 sierpnia 2012

Monopoly

Hej hej!

Dzisjeszy dzień był długaśny. To może ja zacznę od początku.
Rano wstałam przed 9, zjadłam śniadanie, ubrałam się i pojechałam na rehabilitację. Potem wróciłam do domu, obejrzałam ''Sąd rodzinny'' na tvn i przyjechała Daga. Zastanawiałyśmy się co robić, aż wpadłyśmy na pomysł, że pogramy w Monopoly. Rozłożyłyśmy grę i siedziałyśmy tak chyba ze dwie godziny! Nie powiem, że nie było fajnie. W pewnym momencie nawet stałam się bankrutem i miałam spory dług do zpłacenia, ale jakoś się z tego wymiksowałam. Gorzej było z moją siostrą. Zuźka obecnie ma ponad 5000 zł długu. Nie wiem jak to zpłaci, ale dobrze, że to tylko gra.

 wczorajsze niebo





 Dagmara


 pionek Dagi ( pies w kapeluszu xD )


 mój dług

 ostatki mojego majątku ( teraz moje fundusze są w nieco lepszym stanie )

 Daga i wachlarz z pieniędzy


Pod wieczór poszłyśmy się przejść. Skończyło się na galerii handlowej. Najpierw kupiłyśmy sobie jogurt mrożony z owocami i żelkami. Przy okazji, granat, a właściwie pestki granata to chyba najpyszniejszy owoc, jaki kiedykolwiek jadłam. ;) Po jogurcie połaziłyśmy po sklepie, wstąpiłyśmy do empiku i poszłyśmy kupić ten sam przysmak, Zuzi i wróciłyśmy do domu.

jogurt ( przepraszam, że zdjęcie przechylone )


Teraz siedzę sobie przy kompie i piszę posta, a Daga siedzi obok mnie, na necie w telefonie. Za chwilę pójdę się umyć, a potem kolejna rundka w Monopoly. A jutro idziemy na ''ciuchowe zakupy''. Będzie super.
Życzę Wam wszystkim miłego wieczoru.
Papa!

5 komentarzy:

  1. Fajnie :)
    zaobserwujesz nas ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany jak ja uwielbiam grać w tego typu gry zwłaszcza w Eurobusiness xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś przeze mnie oTAgowana. Było by miło jakbyś odpowiedziała na pytania :)
    http://make-a-joke-of-it-all.blogspot.com/

    Pozdrawiam , .vestige .

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i liczę na rewanż ;]

    poczujsiejakpowietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwujemy?
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!