piątek, 10 sierpnia 2012

Pytania

Hej hej!

Wczoraj oTAGowała mnie jedna osoba, więc pozwolicie, że ten post poświęcę na odpowiedzi na zadane mi pytania.

1. Masz jakąś ulubioną piosenkę?
Tak, owszem. Moja ulubiona piosenka to We are young.

2. Lubisz sernik?
Nie przepadam.

3. Co najchętniej lubisz robić?
Hmm, jest wiele rzeczy, które lubię robić, ale chyba najbardziej lubię pisać na blogu.

4. Czemu prowadzisz bloga?
Prowadzę bloga, ponieważ lubię poznawać nowych ludzi, z którymi mogę dzielić się swoim życiem. Sprawia mi wielką satysfakcję, kiedy widzę, żę ktoś wogóle czyta mojego bloga i, że mu się on podoba. Nie wyobrażam sobie, że tak z dnia, na dzień miała bym przestać pisać.

5. Jesteś od czegoś uzależniona?
W wakacje trochę uzależniłam się od komputera.

6. Byłaś kiedyś za granicą?
Tak, w Niemczech, jak byłam mała.

7. Jaki masz plecak / torbę do szkoły?
No cóż, plecak, jak plecak, ale mogę napisać. Mój jest czarny w brązowe kółka.

8. Lubisz robótki ręczne?
Kiedyś próbowałam z wyszywaniem, ale jakoś mi nie podeszło.

9. Nosisz okulary?
Tak.

10. Jak często jesz słodycze?
Praktycznie codziennie.

To by było na tyle. Dziękuję też Vestige ( click ), za oTAGowanie mnie na Swoim blogu.
Potem ukaże się już normalna notka ze zdjęciami.
Miłego dnia.

2 komentarze:

  1. fajne ;d też noszę okulary aczkolwiek niezbyt często ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. To mamy takie same ulubione piosenki. Chodzi o ,,We are young" zespołu Fun, prawda? UWIELBIAM JĄ!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!