niedziela, 12 sierpnia 2012

Pokaz

Hej hej!

Co tam u Was? Jak pisałam, wczoraj byłyśmy z Dagą na pokazie fajerwerków i jak obiecałam nagrałam film. Właściwie to Daga nagrała, bo na moim telefonie nie wyszedł tak, jak chciałam, więc wstawię dzieło Dagmary.
Pokaz był fenomenalny! Tysiące najróżniejszych fajerwerków i muzyka w tle dodawały magicznego uroku. Zresztą sami zobaczcie. Dodaję link na you tuba, bo film niewiadomo z jakich przyczyn nie chciał się wgrać na bloga. Film jest w dwóch częściach.
cz.1 click
cz.2 click
A teraz trochę z dzisiejszego popołudnia.
Po obiedzie poszłyśmy na spacer. Przeszłyśmy przez park koło mojego domu, a potem poszłyśmy do żabki, na lody.

bluzka - bazar
spódnica - Teilly Weilly
conversy - All Star Converse
torebka - ?
opaska - Colloseum
bransoletka + zawieszki - stoisko z ręcznie robioną biżuterią
kolczyki - kupione w górach

Potem poszłyśmy połazić po kolejnym parku, gdzie jakieś dzieci szukały psa. Zrobiłyśmy kilka kółek i wróciłyśmy do domu. W skrócie nasz spacer wyglądał mniej więcej tak. dom - park - żabka - większy park - ulica - park - ulica - park - większy park - dom. Pomieszane, prawda? ;) 
Ojej, jak ja bym chciała, żeby ta niedziela już się skończyła. Nie wiem dlaczego, ale nigdy nie lubiłam tego dnia. Mam nadzieję, że wieczór będzie dość znośny.
Jak narazie kończę, papa!

7 komentarzy:

  1. musiało być fajnie : D
    obserwujemy ? xd

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny nadruk na koszulce :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę tych widoków, naprawdę świetne :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: beeautydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjecie :)
    Dodałam twój blog do obserwowania , liczę na mały rewanżyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcie i ekstra spódniczka ^^

    zapraszam do mnie ;**
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny blog ;d fajny filmik ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!