czwartek, 2 sierpnia 2012

Zmiany, ale czy na lepsze?

Hej!

Jak pewnie zauważyliście, nie poprzestałam na zmianie jedynie tytułu i opisu, ale wprowadziłam zmianę w ogólny wygląd bloga. Jeśli chodzi o mnie, jestem zadowolona z tej decyzji, ale mam nadzieję, że i Wam ''nowy blog'' przypadnie do gustu.
Jak wczoraj pisałam, dzisiejszego ranka pojechałam sobie na rehabilitację. Potem wróciłam do domu, posiedziałam trochę przeglądając inne blogi i pojechałam z rodzicami do sklepu. Kupiłam sobie spódniczkę i szorty w Teilly Weilly, które mi się przydadzą, bo niedługo wyjeżdżam nad morze. Późnie, na 14 pojechaliśmy do fryzjera. Podcięłam trochę końcówki ( widać jakąś zmianę ), choć przez moment zastanawiałam się nad obcięciem włosów nieco bardziej. Mimo wszystko postawiłam na dłuższe, bo mam zamiar zapuścić. Zobaczymy, jak to dalej będzie. :) Teraz sobie siedzę, piszę posta, a gdzieś koło 19 wyjeżdżam na wieś. Strasznie mi się nie chce! Wolałabym posiedzieć w domu. Dobrze, że jutro jedziemy do miasta to jakoś ten czas szybciej zleci. Wiecie, nie chodzi mi o samą wieś, ale o to, że brak tam komputera, znajomych, czy jakiegokolwiek śladu cywilizacji. ;P Jakoś to będzie. Może jeszcze za chwilę nabazgram coś, żeby dodało się w czasie mojej nieobecności.
Jak narazie żegnam się i do zobaczenia!
Kinga

6 komentarzy:

  1. Blog fajnie wygląda ;) życzę Ci udanych wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  2. zmiany widać:) pokazuj nowości *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę bolą mnie oczy jak czytam notkę bo wszystko mi się zlewa :D chyba za duzo rzeczy w tle bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z Sami. Jak czytam to musze przymrużyć oczy, zeby wiedzieć co tam pisze

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląd bloga. Moja rada " zmień kolor czcionki będzie lepiej się czytało :) Zapraszam do siebie :) Pozdrowienia Zakręcona :) Obserwujemy >

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nowy blog podoba :)
    Udanych wakacji życzę! Żeby nad morzem ciepło było :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: beeautydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!