sobota, 11 sierpnia 2012

Na Turzyn!

Hej hej!

Kolejny dzień wakacji dobiega końca. Do Pogorzelicy zostały 3 dni, a do wyjazdu Dagi 1. Trochę szkoda, że już musi jechać. Tak. Wakacje nieubłaganie dobiegają końca. Już za jakiś 3 tygodnie będziemy biegać po sklepach, kupując podręczniki, zeszyty i inne graty. Czemu ten czas tak szybko leci!? Dobra, trochę pomarudziłam, to teraz mogę napisać co dzisiaj robiłyśmy.
Gdzieś koło 13 poszłyśmy z Dagi mamą, moją mamą, tatą i Zuzią do sklepu. Stamtąd wsiadłyśmy do tramwaju i pojechałyśmy na Turzyn, głównie dlatego, że Dagmara chciała zobaczyć małpy. Tak, wcale się nie pomyliłam. Pisałam o tym wcześniej. Na Turzynie, w sklepie zoologiczny mają małe małpki. Więc, kiedy dojechałyśmy na miejsce, udałyśmy się najpierw do ''zoo''. Porobiłyśmy kilka zdjęć zwierząt i oto one:


 ludzik przed kawiarnią

małpa za 7 999 zł




 do tej pory nie rozumiem, po co szczurom było jajko



Potem poszłyśmy do empiku, a na koniec do sklepiku z biżuterią. Były tam najróżniejsze rodzaje wisiorków, bransoletek, pierścionków, kolczyków i wiele, wiele więcej. Oto jedno z nich:


pączek-wisiorek

Po wyjściu ze sklepu, kupiłyśmy sobie po paszteciku i poszłyśmy się przejść. Zaszłyśmy w okolice mojego gimnazjum, a potem ruszyłyśmy już prosto na tramwaj. W parku, przed moim domem porobiłyśmy sobie jeszcze zdjęcia i poszłyśmy do mnie, oglądać film, a mianowicie ''Królewnę Śnieżkę i Łowcę''.



bluza - ?
bluzka - bazarek
spodnie - ?
buty - CCC
torebka - ?

Pewnie jesteście ciekawi jak podobał mi się film. Był super! Naprawdę bardzo mi się podobał i serdecznie polecam.


Dawno, dawno temu, w odległej krainie żyła zła królowa, która poleciła swemu myśliwemu zgładzić jedyną niewiastę piękniejszą od niej samej. Nie spodziewała się jednak, że podwładny sprzeciwi się jej rozkazom i zamiast zabić Królewnę Śnieżkę… nauczy ją sztuki wojny. Niezwykłe nowe wcielenie legendarnej baśni autorstwa Joe Rotha.


 Jakub w wieku 29 lat opuszcza klasztor. Po drodze spotyka Julię, atrakcyjną, trochę znerwicowaną 21-latkę. Julia nie chce przyznać, że była prostytutką w Warszawie. Jakub ma marzeniel: zobaczyć morze, którego nigdy nie widział. Julia postanawia mu towarzyszyć. Nie mają pieniędzy i podróżują piechotą. Dzięki temu mają więcej czasu na poznawanie siebie. Zakonnik i była prostytutka...  

Ten film oglądałam wczoraj wieczorem. W trakcie trwania przypomina to nawet komedię, ale końcówka jest bardzo wzruszająca. Film mi się naprawdę podobał. Polecam tak samo, jak Śnieżkę. 

Wieczorem wybieramy się z Dagą, na pokazy fajerwerków. Postaram się nagrać jakiś film i zrobić trochę zdjęć.
Kończę, papa!






7 komentarzy:

  1. Mam ten bryloczek :) Jak można kupić taką małpke ? Ale przyznaje jes coś w niej pięknego :)
    Ten czas zaszybko leci :( Już za pare tygodni wstawanie o 7 i pójście do szkoły :(
    Pozdrawiam Zakręcona :)
    zakrecona-gaba.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny blog < 3

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten wisiorek! :) widzę dzień miałas udany, :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój piesek nie ma rasy. To zwykły kundelek :) .. Pączek jest świetny . Kupiłabym sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny blog i fajne zdjęcia ^^ będę tu wpadać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wisoirek ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog :D wisiorek fakt, niezły :)
    zapraszam na mojego nowego bloga aoppe.blogspot.com, jakbys mogla mnie zareklamowac czy cos...:c :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!