wtorek, 14 sierpnia 2012

W droge!

Hej!

Nareszcie nadszedł najpiękniejszy dzień w roku! Dobra, już nic nie mówię, bo jeszcze zapeszę. W każdym razie mam nadzieję, że wszystko będzie super. Wczorajszego wieczoru przygotowałam dla Was posta, który pojawi się, gdzieś około 12, w sobotę. Zaraz zaplanuję jeszcze jednego, a póki co, kilka słów na pożegnanie.
Chciałabym życzyć Wam wszystkim całkowitego wykorzystania tego czasu wolnego, który nam jeszcze pozostał. Mam nadzieję, że spędzicie go miło. No nic, chyba trzeba będzie iść się spakować.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników.

PS. Trzymajcie kciuki za pogodę, bo ja to robię od jakiegoś tygodnia. xDDD
Kinga

8 komentarzy:

  1. Miłej podróży !

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej podróży i fajnej zabawy:) Trzymam kciuki za pogodę!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: beeautydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się Kinia:)
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. będę trzymać ;d udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  5. miłej podróży życzę;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wyjazdu ! :)
    Super blog :)
    Zapraszam do mnie !
    http://olkaaaax33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!