wtorek, 7 sierpnia 2012

Deszcz

Cześć Wam!

Właśnie wróciłam z zakupów. Pochodziłam trochę po sklepach, ale nic ciekawego nie widziałam. Torbę, którą miałam na oku mi wykupili - szkoda. No cóż, bywa... Przed wyjazdem muszę sobie kupić jeszcze tylko jakieś buty. Coś się znajdzie. Wychodząc ze sklepu, wpadłam w deszcz. Trochę się wystraszyłam, bo naprawdę  nie chciałabym przeżywać ostatniej burzy po raz kolejny, więc do domu prawie biegłam. Naszczęście skończyło się tylko na nieco mocniejszej mrzawce. Zaraz lecę się wykąpać, a potem obejrzę jakiś film.
Miłego wieczoru!

2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia na kolejnych zakupach ;3
    Obserwuję i liczę na to samo <3

    take-my-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. na następnych zakupach coś znajdziesz:))Dodawaj zdjęcia:**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!