piątek, 10 sierpnia 2012

Kaskada

Hej!

Niedawno wróciłyśmy z Dagą z Kaskady. Jesteśmy padnięte! Chyba dzisiaj już nigdzie się nie ruszę, po za tym, że podrepczę do pokoju na kolejną rundkę Monopoly. :)

Wczoraj grałyśmy jeszcze do późna w nocy. Zuźce długu nie ubyło, wręcz przeciwnie, a Daga jeszcze bardziej się wzbogaciła i wyciągała od nas kasę. Potem zrobiłyśmy krótką przerwę, chcąc zrobić kilka głupich zdjęć. Oto efekty:


zdjęcie na kołdrze z My Little Pony


Przepraszam, ale musiałam to dodać, hehehe! zdjęcie z serii ''Zostawcie mnie w spokoju!''






Potem jeszcze trochę pograłyśmy i położyłyśmy się do łóżek. Leżąc, chwilę pograłyśmy na telefonie Dagi i poszłyśmy spać. Rano wstałyśmy i poszłyśmy do sklepu. Przed wyjściem, na tarasie zobaczyłam gołębia i z nudów zrobiłam mu zdjęcie. xD



Wróciłyśmy do domu z zakupami i znowu zaczęłyśmy grać w Monopoly. Tym razem ja pogrążyłam się w długu o wysokości 7 000 zł, a Zuźce obniżył się do 6000 zł, bo wieczorem wzrósł do 11 000 zł. Później poszłyśmy do Kaskady - galerii handlowej. Ja kupiłam sobie buty, opaski do włosów i cztery pary skarpetek. xD









Ogólnie to z zakupów jestem zadowolona, ale jednocześnie strasznie zmęczona. Podejrzewam, że Dagmara tak samo. Wieczorem pewnie znowu porobimy jakieś zdjęcia, więc jutro je dodam.
Miłego popołudnia.
Pa!

9 komentarzy:

  1. Skarpetki z kotem najlepsze! :D
    Hahaha, moja babacia też ma coroczną przygode z gołąbkiem, ponieważ do niej przylatuje i sobie siedzi dnie i noce, babcia mu daje tylko jeść i pić :))) a u mnie sobie zamieszkał chyba sowy -,- jedna chrapie :( a druga skrzeczy jak wyjde na balkon.. Boje sie jej :D
    Czekam na jutrzejsze zdjęcia :))))))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: beeautydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne skarpetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Fajny blog, masz może ochotę zaobserwować siebie nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam do mnie -> pamietnik-kariny.blogspot.com :) Jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw mi link na swojego bloga w komentarzu, a też odwdzięczę się obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śmieszne skarpetki :)
    zapraszam do siebie, jeżeli ci się spodoba zaobserwuj ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. skarpetki urocze :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne skarpeetki! ^^ Buty są super:D

    Zapraszam:d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!