piątek, 3 sierpnia 2012

Na wsi

Hej!

Pewnie jesteście zdziwieni faktem, że pomimo mojej obecności w miejscu pozbawionym dostępu do internetu, jednak do Was piszę. Może pomyślicie, że wcale nie pojechałam, bądź ustawiłam harmonogram, żeby post dodał się sam? No, niestety, ale podwójnie się mylicie. Otóż dziś rano, mój tata wziął od mojego wujka jakiś kod, dzięki któremu zarówno on, tak jak mój wujek dotychczas może korztać tu z internetu. Super co, nie? Na początku net nie za bardzo chciał wpsółpracować i trochę się mulił, ale jak na razie jest ok i mam nadzieję, że choć przez chwilę tak pozostanie. Pierwsze co zrobiłam, było oczywiście zajrzenie na bloga. Przeczytałam Wasze komentarze odnośnie zmian na blogu i wzięłam je sobie do serca. Chciałam Wam bardzo podziękować za szczerość i oczywiście dokonam pewnych zmian, aby bloga wygodniej się czytało. Wiem, że nie da rady podpasować wszystkim, ale choć części z Was może się spodoba. Zaraz zabieram się do roboty. Wczoraj, na jednym blogu przeczytałam o bardzo fajnym konkursie, który tamte blogerki urządziły. Tutaj macie link dotyczący tego konkursu click. Zachęcam do brania udziału i pozdrawiam autorki konkursu. :)
No dobra, to się biorę za zmiany na blogu, a Wy szukajcie fotek na konkurs. :D
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. oo widzę że zmieniłaś tło:D no i fajnie że masz tu internet:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog wygląda pięknie :) Pozdrawiam Zakręcona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!