wtorek, 7 sierpnia 2012

Tydzien

Hej, hej!

Jak Wam mija dzień? Ja niedawno wróciłam z rehabilitacji, a teraz się zamulam. ;) Zaraz idę się wziąć za sprzątanie pokoju. Mam tam taki ''mały'' bałagan, a jutro być może przyjedzie Daga, więc wypadało by trochę uprzątnąć. Jejku, teraz jakoś zgłodniałam. Może na myśl o obiedzie, na który będę miała zapiekankę z makaronem. Mmmm. Będę musiała zrobić wypad do kuchni. xD Wieczorem idę na zakupy, do galerii, żeby sobie coś jeszcze dokupić przed wyjazdem nad morze.Został już tylko tydzień. :) Trochę się podłamałam, przeglądając dzisiaj pogodę na cały tydzień, bo wychodzi na to, że będziemy mieli temperaturę, gdzieś pomiędzy 19, a 22 stopnie. Może nie będzie tak źle... Oby nie było.
Na koniec coś, co znalazłam w internecie. Żadna nowość, ale można się pośmiać. click
Papa!

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!