wtorek, 31 lipca 2012

Spryciarze.pl

Cześć!

Od wczoraj jestem już w domu i wszystko wróciło do normy. Tak właściwie do ''wakacyjnej'' normy, bo w roku szkolnym już w ogóle będzie całkiem inaczej. Dzisiaj rano byłam na rehabilitacji, potem wróciłam na chwilkę do domu i znowu musiałam jechać, tym razem na zastrzyki odczulające. Ten dzień minął tak szybko, że nawet się nie spostrzegłam, a była już 18. Czas zleciał mi tak na zastrzykach, bo spędziłam tam jakieś dwie godziny. Niestety nieczęsto się zdarza, żebym weszła do gabinetu na umówioną godzinę. Chociaż miało to również swoją pozytywną stronę, bo przeczytałam dwa rozdziały Harry'ego, a w domu ciężko mi się za to zabrać. Tak, komputer jest jednym ze sprawców. No więc, po dwóch godzinach wróciłam wreszcie do domu i pracuję nad drobnymi zmianami na blogu. Kombinowałam i kombinowałam, ale skończyło się na tym, że zmieniłam jedynie tytuł i opis. Na pewno to zauważyliście. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Na jutro umówiłam się z Martyną. Mamy zamiar pojechać na Turzyn. Jest tam bardzo fajny sklepik z biżuterią i wieloma innymi akcesoriami. Mam zamiar również kupić książkę w empiku, a tak dokładniej piątą część Harry'ego Pottera ( Harry Potter i Zakon Feniksa ). Może coś fajnego wpadnie mi w oko. O masz! Prawie zapomniałam napisać Wam o najważniejszym. O tym, do czego odnosi się tytuł posta. Przekopując internet znalazłam bardzo fajną stronę Spryciarze.pl . Jest tam wiele przepisów na pospolite, a także najdziwacznijesze potrawy jakie kiedykolwiek widziałam na oczy, ale to nie wszystko. Są też najróżniejsze pomysły na dzieła z papieru i origami. Serdecznie zachęcam do zajrzenia na stronę, bo z pewnością każdy znajdzie tam coś dla siebie. Mnie osobiście zainteresowały te przepisy:
click
click
Na koniec pokażę Wam jeszcze kartkę, którą dostałam od kuzynki z gór.

mam nadzieję, że się Wam podoba :D

Ja już będę uciekać, papa!

7 komentarzy:

  1. Trzeba będzie kiedyś spróbować zrobić takiego shake!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog :D
    Zapraszam : http://uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kartka :P Widze, że nie tylko mi czas szybko leci.
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: beeautydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię przeglądać spryciarzy :)
    haha fajna kartka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!