wtorek, 10 lipca 2012

Dentysta

Cześć!

Wczoraj, po dodaniu pierwszej notki pojechałam dobrać jeszcze raz nowe okulary i wszystko tam z  nimi załatwić, a potem poszłam jeszcze na małe zakupy. Kupiłam sobie bardzo fajną koszulkę i kostium kąpielowy, na który już od dłuższego czasu ''polowałam''. 


  koszulka-nic nadzwyczajnego, ale przecież trzeba się pochwalić XD





kostium kąpielowy




  



No tak, ale to jeszcze z wczoraj, a teraz opiszę co się działo dzisiaj. Jak pewnie się domyśliliście po tytule byłam dzisiaj u DENTYSTY! Oczywiście  ogarnia mnie przerażenie na samą myśl o denstyście, więc nie byłam zachwycona, że muszę tam iść, ale nie miałam wyboru. To miał być w sumie tylko przegląd. Najpierw na fotelu usiadła moja siostra, a stałam nad nią i cieszyłam się, że to nie ja tam siedzę. Potem, kiedy przyszła moja kolej, moja siostra patrzyła na mnie i czekała tylko, aż dentysta powie, że mi też dzisiaj będzie naprawiał zęba. Na szczęście tak się nie stało. Ale chyba w tej chwili wolałabym być na jej miejscu. Po zejściu z fotela dentysta powiedział, że w sierpniu trzeba będzie się umówić na wizytę i wtedy naprawić dwa zęby z ZASTRZYKIEM ZNIECZULAJĄCYM! Do tego jeszcze jednego wyrwać.  Moja siostra, która dzisiaj się trochę pomęczyła ma już spokój, a mnie czeka katorga. No trudno jakoś to będzie. Na dzisiaj to wszystko.
Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia.

 

20 komentarzy:

  1. Też nie lubię chodzić do dentysty ;) Ale akurat mam szczęście, zęby mam zdrowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ja też nienawidzę chodzić do dentysty, a mam przed sobą jeszcze kilka wizyt ;/
    Fajnie zapowiada się ten blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, też nienawidzę chodzić do dentysty - na samą myśl o borowaniu mam ciarki xD CO do zastrzyku znieczulającego, to nie wiem czy miałaś go wcześniej, ale jak nie to mogę cię zapewnić, że wcale nie boli. Choć trzeba go dostać 2 razy ;p A tak wgl. to fajny kostium ;D

    PS: Dodaję się do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam szczęście, że mam zdrowe i mocne zęby, ale nigdy nie dopuściłabym do znieczulenia - okropieństwo, wolę na żywo
    świetna koszulka i kostium

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kostium, ej! *.*
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie, gdyż po raz drugi dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Mam nadzieję, że Ci się spodoba -> www.heatofparadise.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fuu, dentysta .. Nie mam zamiaru o tym myśleć .. Bo jak pomyślę to mnie boli szczęka .. :) Ciekawe, ciekawe ... :) :) Poza tym u mnie też nowa notka, ale nie wiem czy cię to interesuje :D http://make-a-joke-of-it-all.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też strasznie boję się dentysty i jeszcze jeden mieszka obok :c
    Co do bluzki i stroju są śliczne, za ile kupiłaś ten strój???
    Bardzo ciekawy blog, zaobserwuje go i będę tu zaglądać :))
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie : beeautydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, zaglądam do Ciebie co jakiś czas. Bardzo podoba mi się Twój blog. Wiesz co, ten kostium kupiłam za ok 40zł. Jak dla mnie to wcale niedużo jak na kostium kąpielowy.:D
    Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się strój kąpielowy : )))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dasz radę u dentysty. ;)
    Śliczny kostium ,bluzka też ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski ten stój kąpielowy *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. This іs very inteгeѕting, You arе a very
    skilled blogger. I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your fantastic post. Also, I'ѵe shаred your
    web site in mу soсial networks!

    My site: lapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Very nice poѕt. I just stumblеd upon your wеblog аnd wіshed to ѕay that I haνe truly loνed browsing уour blog poѕts.
    After all I'll be subscribing in your rss feed and I am hoping you write again very soon!

    Visit my web site demotywatory

    OdpowiedzUsuń
  14. If you wish for to οbtain much frοm this paragraph then you havе to applу thesе techniques to your won webpage.


    Hеrе іs my blog - Permalink

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!