poniedziałek, 9 lipca 2012

Wprowadzenie

Cześć Wam!

Ten pierwszy post to będzie takie krótkie wprowadzenie. Ponieważ dopiero co zaczynam go prowadzić niczego ciekawego nie uda mi się tu dzisiaj opisać, ale mimo to coś tam od siebie dodam.
  Pogoda w moim mieście ( Szczecinie ) nie jest dzisiaj doskonała. Właściwie nic zadawalającego. Na niebie wciaż gdzieś kłębią się chmury, zza których próbuję wydostać się słońce. Niestety, na marne. Byłam dzisiaj zrobić zdjęcie do paszportu i fotograf kazał je jutro odebrać. Już się boję co na nim jutro zobaczę. I jeszcze do tego wszystkiego kazał mi zdjąć okulary, więc jestem jeszcze bardziej wkurzona.  Z powodu dość mocnej wady wzroku jestem zmuszona nosić okulary, ale to chyba jedyna rzecz w moim wyglądzie, którą tak poważnie lubię.  Dlatego tak się przejęłam, że kazał mi się zdjąć. Zamówiłam sobie nowe czarne oprawki, które jakoś w tym tygodniu powinny być już do odbioru. Będę się oczywiście musiała pochwalić, więc na pewno umieszczę tutaj zdjęcie. :D
Tyle ode mnie na dzisiaj. Życzę Wam miłego dnia.

13 komentarzy:

  1. oo mało kto lubi swoją wadę.. ja na początku wręcz się zapierałam rękami i nogami aby nie nosić okularów chociaż mam je tylko do komputera,szkoły czy takich tam rzeczy:) a teraz lubię je nawet ostatnio kupiłam sobie ' kocie' oprawki:) czekam z niecierpliwością na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, z jednej strony noszenie okularów, a w moim języku ''bryli'' wcale nie jest wygodne, ale ja już się przyzwyczaiłam. Cieszę się, że tak szybko odpowiedziałaś na mój komentarz. Miło mi, że mój blog ci się podoba.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. a oto odpowiedz na twój komentarz:) Książkę czytam pierwszy raz a filmy o Harrym Potterze obejrzałam wszystkie części z milion razy . Po prostu je uwielbiam . Jestem aktualnie w połowie książki jest w niej o wiele więcej szczegółów i też bardzo mi się podoba ;) Moje ulubione części to pierwsza bo jest moim zdaniem najbardziej magiczna i dwie ostatnie:)

      Zrób może okienko dla obserwatorów ja chętnie do nich dołączę:)
      całuje :**

      Usuń
    3. O! Widzę, że jesteśmy pod tym względem podobne. Ja też wiele razy oglądałam te filmy i jestem oczarowana. Polecam Ci obejrzeć na youtubie sceny, które zostały usunięte z filmu. Większość z nich jest taka sama jak w książce. Polecam dalsze części tej wspaniałej książki.
      A, no tak! Masz rację. Przeoczyłam to, że nie mam okienka dla obserwatorów. Już je robię i cieszę się, że chcesz dołączyć.

      Usuń
  2. Ja z kolei bym sięcieszyła jakby fotograf kazał mi zdjąć okulary do zdjęcia .. Nienawidzę siebie w okularach , a tym bardziej na zdjęciach paszportowych .. Zawsze wyglądam jak śmierć . :D .Napisz jak dodasz kolejną notkę, bo zapowiada się ciekawie .. Zapraszam do mnie : http://make-a-joke-of-it-all.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei jak śmierć wyglądam bez okularów. :)
      Napiszę na pewno jak dodam nową notkę, ale już mówię, że powinna pojawić się jutro. Jak tylko wrócę od dentysty... Brrrr...
      Pozdrawiam i zajrzę też na Twoje bloga

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać zdjęć! Fajnie zapowiadający się blog.
    Pozdrawiam, Dagmara
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wcale nie jest aż tak popularny, ale dziękuję za miłe słowa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko ludzie chętnie go czytają, a ja wcale się im nie dziwię. Postaram się śledzić Twoje bloga i czekam na kolejne notki.
      Zapraszam częściej do siebie. Jutro możę dodam jakieś zdjęcia.

      Usuń
  5. Dziękuję za miły komentarz pod notką :)
    Kiedyś też nosiłam okulary, okazało się, że niepotrzebnie, ponieważ to była wada, która sama się tak jakby naprawiła, bez pomocy okularów:d
    Bardzo fajnie się tu zaczęło, powodzenia w blogowaniu :)))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://beeautydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście chetnię zajrzę do Cb.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zapowiada : >
    Będę wpadać ! : ))
    Zapraszam do mnie : >

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!