sobota, 21 lipca 2012

Spacer

Hej, hej!

Właśnie wróciłam z nad jeziora. Miałam tam jeździć na rolkach, ale w końcu nie znalazłam żadnej trasy, ani niczego w tym rodzaju, więc poszliśmy z rodzicami na spacer wokół jeziora. Tak mnie teraz nogi bolą i jestem tak padnięta, że piszę posta i idę się umyć. Obejrzę jeszcze ze trzy odcinki ''Dwóch i Pół'', a potem ''Straszny Film''.



fragment parku linowego TARZANIA








mój wczorajszy eksperyment ze sklejaniem zdjęć ;)

Dobra, ja uciekam. Papa




9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, nie dziwie się, że nóżki bolą :d Ja jestem na takie rzeczy zbyt leniwa :c
    Śliczna jesteś : OOO :)))
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie: beeautydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej fajne zdjęcia ;)
    Lubię spacery szczególnie długie, a takie spacery po nieznanym to kocham... ;)
    Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny ten kolaż ze zdjęć : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! :) Śliczna jesteś ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Się składa że też w Tarzanii byłam ostatnio. Doskonały relaks i adrenalina.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!