wtorek, 24 lipca 2012

Sukienka

Hejka!

Jak Wam minął dzisiejszy dzień? Mam nadzieję, że dobrze. U mnie nic dzisiaj się nie działo. Po obiedzie, na który była zupa wiśniowa z makaronem ( w moim przypadku bez makaronu, bo nie miałam ochoty ) poszłam się przejść. Potem zaszłam do galerii po tak, jak mówiłam ''prezent'' imieninowy dla siebie. ;) Kupiłam dwie zawieszki do bransoletki, którą dostałam na urodziny. Jedna osoba poprosiła mnie o zdjęcie tych zawieszek, więc bardzo proszę. :)









Kupiłam je na stoisku z ręcznie robioną biżuterią. Można kupić naprawdę piękne rzeczy za niewielką cenę. Później weszłam jeszcze do terranovy i korzystając z atrakcyjnej ceny kupiłam sobie sukienkę. Zaraz lecę się myć, a potem może jeszcze coś obejrzę. Zobaczy się. No nic, ja chyba będę kończyć.

Trzymajcie się, papa! <3 

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!