środa, 18 lipca 2012

Help me!

Cześć, cześć!

No więc tak, dzisiaj pojawią się dwa posty, ale skupmy się najpierw na tym. Chciałabym prosić Was o pomoc i coś zaproponować. Zacznijmy od pierwszego, które jakoś bardziej nawiązuje do tytułu bloga.
Może jeszcze nie wiecie, ale moim marzeniem jest mieć psa. Mam już wybraną rasę, ale wciąż brakuje mi jeszcze dobrej hodowli tej rasy, a mianowicie labradorów retrieverów.
Planowaliśmy z rodzicami zakup psa, ale muszę jeszcze trochę poczekać. ( Myślę, że napóźniej na przyszłe wakacje coś już będzie wiadomo. ) Doszłam jednak do wniosku, że nia ma co czekać i można porozglądać się za hodowlami. Miałam jedną na oku, ale obawiam się, że strona niestety nie jest aktualna, więc zwracam się z prośbą do Was. Jeżeli znacie jakieś zaufane hodowle tej rasy ( najlepiej blisko województwa zachodniopomorskiego, ale dalej też może być ) bardzo proszę o podanie mi w komentarzu adresu strony internetowej tej hodowli.
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc :)



A teraz druga część. Chciałam powiedzieć, że jeśli ktoś chce mi zadać jakieś pytanie do niech śmiało pyta w komentarzu. Jeśli pytań będzie powyżej 10 to zrobię posta, którego poświęcę na odpowiadanie na nie.
PS. Żeby nie było, to na ten pomysł wpadłam po przeczytaniu posta jednej blogerki i pomyślałam sobie, że może ktoś z moich czytelników też chciałby się czegoś więcej o mnie dowiedzieć. Mam nadzieję, że nikt nie uzna tego za plagiat, jeśli tak to przepraszam. :)

Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. Hej ja mam pytania ;)
    1.Nosisz okulary, jak długo ?
    2.Twoje marzenie?
    3.Czym chciałabyś się zajmować w przyszłości ?
    4.Mieszkasz w dużym mieście ?
    Pozdrowienia ;*

    lifesecretsdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, cieszę się, że się nie obraziłaś. :)
    Jak zbiorę 10 pytań odpowiem na nie w poście. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film serdecznie polecam :)
    Śliczne te psiaki
    Co do hodowli to nie znam żadnej wiec nie pomogę ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. No i też Ci mogę zadac pare pytań
    1. Ulubiona pora roku i dlaczego akurat ta?
    2. Ulubione filmy
    3. Ulubiony aktor/aktorka

    OdpowiedzUsuń
  5. Na obóz jadę do Czaplinka , to jest taka mała miejscowość nad jeziorem , pisałam o tym posta , powinnaś w nim wszystko znaleźć : ))
    Pozdrawiam : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. te pieski są śliczne ale niestety nie mogę pomóc:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybacz, nie mogę Ci pomóc, nie znam się na tym. Ale osobiście wolę kundle, najlepiej ze schroniska. Każdemu należy się odrobina miłości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nie znam się na hodowlach psów, ale piękny piesek;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!