wtorek, 17 lipca 2012

Nuuudny dzień

Hej!

Dzisiaj ( co mnie wcale nie dziwi ) wciaż padał deszcz. Już od jakiegoś tygodnia cały czas leje i leje. Mam nadzieję, że już niedługo się poprawi. Może jeszcze w tym tygodniu pojadę na lagunę. Z tego co mówili moi rodzice to może w czwartek. Chciałam zabrać jeszcze do towarzystwa kuzynkę, ale chyba wyjechała. :(
Nic ciekawego dzisiaj nie porabiałam, ale nie miałam nawet czasu się nudzić. Rano byłam u lekarza, a potem wróciłam do domu i włączyłam Simsy. Nie można tego nawet nazwać graniem, bo gra przez całe pół godziny się zamulała, więc zanim zdążyłam coś zrobić musiałam już wyłączać, bo szłyśmy z mamą na zakupy. Po długich obchodach JEDNEGO sklepu zdecydowałam się kupić czarną bluzkę na ramiączkach.



bluzka - moodo casual


No, na dziś to tyle.
Pa pa!


4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!