środa, 11 lipca 2012

Bardzo udany dzień

Siemka!

Jak Wam minął dzisiejszy dzień? Mam nadzieję, że tak samo dobrze, jak mnie. Poszłyśmy z Martyną ( kuzynką ) na zakupy. Wparwdzie takie do końca prawdziwe zakupy to, to nie były, bo nic nie kupiłyśmy, ale kilka rzeczy rzuciło nam się w oczy, więc było co przymierzać.:)
Mam nadzieję, że na kilka uda mi się namówić moją mamę.XD
Pochodziłyśmy, popatrzyłyśmy, ale w końcu trzeba było wracać do domu, a przy tym skorzystać z okazji i w drodze porobić kilka zdjęć.


to ja :D


a to też ja ;)





nie ma to jak sesja na schodach :P




Poszłyśmy do mnie na pizzę, pooglądałyśmy filmy i odprowadziłam Martynę do domu. Potem poszłam do mieszkania koleżanki mojej mamy, gdzie miałyśmy się z mamą spotkać. Teraz siedzę w domu i piszę tego posta po raz drugi, bo wziął mi się pacan wykasował za pierwszym razem.;)
Wczoraj zapomniałam dodać, że odebrałam to nieszczęsne zdjęcie do paszportu i pozwolicie, że powstrzymam się od dłuższego komentarza. Krótko mówiąc to jakaś katastrofa, ale nic więcej Wam nie powiem.;)
Wracając z Martyną ze sklepu zaszłyśmy do sklepu zoologicznego i tam wykukałam śliczne szczurki. <3 Wiem co myślicie: że jestem nieźle porąbana, że podobają mi się takie zwierzęta jak szczury, ale taka już jestem.:)
Zrobiłam im nawet zdjęcie.
Ci co nie chcą, niech zamkną oczy.XD



Ci, co też lubię te zwierzaki, zrozumieją co w nich widzę.:)



Ja już będę kończyć, ale macie tu jeszcze kilka zdjęć moich zwierząt:


Więcej zdjęć Charliego i Pryszcza możecie zobaczyć na jednej ze stron mojego bloga, która jest im poświęcona.

Serdecznie zapraszam i pozdrawiam wszystkich czytelników.










9 komentarzy:

  1. Jesteś śliczną dziewczyną, uśmiech widzę nie schodzi z twarzy. Bardzo dobrze, naturalność to podstawa :))
    Zauważyłam, że założyłaś nową bluzeczkę, fanie w niej wyglądasz :)))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie: beeautydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa. Jesteś bardzo miła. Oczywiście zaraz wpadnę do Ciebie na bloga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się tym zdjęciem do paszportu , moje też jest katastrofą ! : D
    Fajnie wyglądałaś : ))

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest coś normalnego,że lubisz szczury.Inni ludzie to wolą węże,pająki od normalnych domowych zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje zdjęcie do paszportu też jest okropne xd
    Śliczne umaszczone masz szczurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam twoją notkę i już się uśmiecham wydajesz się być bardzo pozytywna i naturalna...bez zbędnego bredzenia ;)
    Ja tam nie przepadam za szczurkami, myszami, wężami, pająkami itp. Jakoś mnie przerażają ;p

    http://lifesecretsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kochane szczurki ;D gryzonie są takie kochane :))
    Czy kiedyś zdjęcia do paszportu były ładne?
    Ten zoom ehh... :P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!