środa, 25 lipca 2012

U Dagmary

Cześć Wam!

Udało mi się pożyczyć od Dagi na chwilkę kompa i coś dla Was napisać. ;) Po przyjeździe posiedziałyśmy trochę w domu ( u Dagi była Patrycja ), a potem poszłyśmy do babci. Tam dorwała mas Majka, ale jakoś się uwolniłyśmy. Potem wzięłyśmy Niuniu i poszłyśmy trochę połazić. Porobiłyśmy kilka zdjęć na placu, ale dodam je dopiero po powrocie. Teraz sobie siedzę i pewnie zaraz będę szła się myć. Potem może coś obejrzymy. Mam nadzieję, że i Wam fajnie mija czas.
Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. Mi też bardzo dobrze mija czas :)
    Obserwujemy?
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na foteczki! :))
    Pozdrawiam serdecznie, pozdrów też kuzynkę.
    w między czasie zapraszam do siebie: beeautydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ni tez dobrze mija czas:) może jakieś fotki:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do siebie na konkurs :

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pytałaś o rehabilitację, pisałam wielokrotnie, że miałam operację na kręgosłup i dlatego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Od niedawna czytam Twojego bloga, więc możliwie, że umknęło to mojej uadze. ;)

      Usuń
  6. dobrze mi mijają wakacje ale zdecydowanie za szybko;p

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ^^ Będę tu zaglądać ;**

    zapraszam do mnie ;**
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!