sobota, 21 lipca 2012

Horrory

Hej!

Ja tylko na chwilkę, bo jak na razie nie mam o czym pisać. Chciałam się tylko zapytać, czy może znacie jakieś naprawdę przerażające horrory, bo chętnie bym obejrzała, tylko nie mam pojęcia jaki. Może pojadę do Dagmary ( kuzynki ) to coś przydałoby się obejrzeć. Zazwyczaj jak z Dagą zabieramy się do oglądania horroru w ciemności itp. ja zaczynam nieco pękać. ;) Fajnie się to planuje w dzień, że zgasimy światło, włączymy horror, będziemy krzyczeć i w ogóle, a jak się zamykamy w pokoju to już nie jest tak kolorowo. Ostatnio mnie tak odrzuciło, kiedy włączyłyśmy fragment ''Domu woskowych ciał''. Nie lubię takich filmów, gdzie polewają ludzi woskiem, albo które zawierają inne brutalne sceny, bo po prostu robi mi się niedobrze i nie mogę dalej oglądać. Od razu więc proszę, abyście nie polecali mi oglądać ''Piły'', bo nie jestem na to jeszcze gotowa. ;) Także, jeżeli znacie coś ( po za ''Piłą'' ) to piszcie.

Szperając dzisiaj w internecie znalazłam to. Pewnie, niektórych to obrzydzi, ale ja lubię takie straszne i równocześnie dziwne przedmioty. :D



Szkoda, że nie znalazłam takiego w sklepie. Hehe :)


I jeszcze coś.
PS. Jak to zobaczyłam, od razu przypomniało mi się to nieszczęsne zdjęcie to paszportu. :P



Mogę przysiądz, że na tym moim zdjęciu wyglądam prawie tak samo. ;)
Kończę, bo po obiedzie jadę na rolki i będę gdzieś najpóźniej o 20.
Papa!


2 komentarze:

  1. Horrory?? Nie! xD Nie ogladam ;D
    HaHaHa xD moje zdj legitymacyjne, dowodowe-identyczne xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha też się przeraziłam moim zdjęciem do paszportu : D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!