piątek, 20 lipca 2012

Środowe zakupy

Hej!

W ostatnim poście napisałam, że w środę pojawią się dwa posty. Przepraszam, ale tak jakoś wyszło, że nie udało mi sie dodać tej notki. Czekałam na Wasze pytania i udało mi się zebrać siedem. No więc zaczynajmy.

I. Nosisz okulary, jak długo?

Hmmm... Właściwie to problemy ze wzrokiem zaczęły się u mnie już w drugiej klasie szkoły podstawowej. Wtedy nosiłam okulary jedynie do czytania, bądź komputera. Potem potrzebowałam ich również do tablicy i telewizora, bo miałam problemy z widzenie z odległości. Okulary na stałe zaczęłam nosić chyba od czwartej klasy, więc już jakieś cztery lata.

II. Twoje marzenie?

No cóż, mam wiele marzeń, ale jedno, na którym zależy mi najbardziej to posiadanie psa.

III. Czym chciałabyś się zajmować w przyszłości?

Mówią, że prawie każda dziewczynka w wieku 7, 8 lat chce zostać weterynarzem. Zdarzają się również takie, które chcą być modelkami, aktorkami lub piosenkarkami. Ja też jak byłam mała chciałam być aktorką itp. ale jak teraz na to patrzę to nigdy bym nie chciała być kimś sławny i znanym na całym świecie. W jakiś sposób mnie to odrzuca. Jeszcze kilka miesięcy temu marzyłam o zawodzie weterynarza i byłam prawie pewna, że chcem mieć własną klinikę weterynaryjną i tak dalej, ale po roku nauki biologii zrozumiałam, że to jednak nie moja bajka. Materiału jest tak dużo, te wszystkie tkanki itd. mnie po prostu przerażają, więc zupełnie świadomie mówię ''NIE''! Potem myślałam jakiś czas o zawodzie architekta, ale tu również pojawiło się pytanie ''Czy to mnie interesuje?''. Tak na prawdę wciąż nie wiem kim chciałabym zostać, ale z pewnością mam jeszcze trochę czasu do namysłu.

IV. Mieszkasz w dużym mieście?

Czy mieszkam w dużym mieście? Hmmm... myślę, że zalicza się ono do dużych miast. Mieszkam w Szczecinie, a on raczej znowu do takich małych nie należy.

V. Ulubiona pora roku i dlaczego akurat ta?

Moją ulubioną porą jest lato, ponieważ kocham słońce i wysoką temperaturę.

VI.  Ulubione filmy?

Do moich ulubionych filmów należą przede wszystkim te z serii o Harrym Potterze, ale uwielbiam również parodie horrorów takie jak, np ''Straszny film'' ( wszystkie części ), ''Egzorcysta ( parodia ), lub "To nie jest kolejna komedia dla kretynów''. Kocham te filmy.

VII. Ulubiony aktor / aktorka?

No cóż, nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Bardzo podoba mi się jak Daniel Radcliffe grał rolę Harry'ego, a także jak swoje postacie odegrali Emma W. i Rupert G. Lubię również filmy z Kristin Stewart. Otatnio jednak oglądając serial ''Dwóch i Pół'' doszłam do wniosku, że bardzo podoba mi się jak gra Charlie Sheen, więc można uznać, że to jeden z moich ulubionych aktorów.

A teraz coś ze środy.

W środę wybrałam się na zakupy do Kaskady. Kupiłam sobie bluzkę i sweter. Najlepsze było to, że bluzka ma tak dziwaczny fason, że kiedy chciałam ją przymierzyć kompletnie nie wiedziałam jak mam ją włożyć. Na szczęście w końcu się udało. ;)
Tu mam zdjęcia.


bluzka - colloseum

sweter - cropp town

Tak, tylko chciałabym, żeby była wreszcie pogoda, żeby mogła włożyć tę bluzkę, bo u mnie wciąż bez zmian. :) Wczoraj cudem uciekłam przed deszczem, chowając się w bloku. Jak tylko do niego weszłam zaczął lać deszcz z gradem i wiał taki wiatr, że aż gałąź w parku przed moim domem zerwało. Idąc miastem zdążyłam zrobić zdjęcie chmur, jakie krążyły nade mną pięć minut przed lunięciem deszczu.


Dzisiaj też bez zmian, chociaż od rana jeszcze nie padało. :)
Poszłam po zakupy i kupiłam sobie białe frugo. Było nawet dobre.



nie mogłam się oprzeć :P

Mam tutaj coś jeszcze. Nawet chciałam wstawić jako nagłówek bloga, ale zlewało się z napisami, więc zrezygnowałam.

moje wczorajsze dzieło :)
i co o tym myślicie?


To tyle, ja uciekam. Papa! :3

7 komentarzy:

  1. jest świetne ;d
    miło się czytało odpowiedzi - lubię takie posty ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter kupiłam za chyba 40zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także uwielbiam wszystkie części "Strasznego filmu".Ostatnio z koleżanką oglądałam pierwszą część dla przypomnienia.Ja kiedyś też chciałam zostać weterynarzem,ale jak sobie pomyślałam,że będę musiała usypiać niektóre zwierzaki to odpuściłam sobie tą myśl.Mam taki sam sweter:) Nienawidzę jak pada deszcz,a chyba te wakacje będą takie już do końca:|. Nie piłam jeszcze białego frugo:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dzieło ;p

    Pozdrawiam i zapraszam do Nas ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!