sobota, 29 września 2012

Dzien dobry! Juz wstałam!

...bo wstać w sobotę o godzinie 9.30 to jak na mnie naprawdę wcześnie. xD Wczoraj nie pisałam, bo jakoś nie miałam o czym. Z mojego wyjścia do sklepu i kawiarni wyszły nici, bo dziewczyny, że się tak wyrażę "kopnęły mnie w dupę". Po prostu im coś wypadło i oczywiście nie mam i tego za złe, bo co miały zrobić? Wróciłam więc do domu wcześniej i dość dużo czasu spędziłam przed komputerem. Popołudniu poszłam do Magdy (jej blogi) click i click. W domu byłam, gdzieś koło 21, bo razem z mamą czekałyśmy, aż tata po nas przyjedzie. Miałam oglądać 4 część strasznego filmu, ale jakoś mi się odechciało i właściwie posiedziałam jeszcze trochę przed kompem, pooglądałam telewizję i poszłam spać. Przyrzekłam sobie, że nie dotknę się książek i tak zrobiłam. Dzisiaj niestety już muszę się za coś zabrać, bo nie lubię zostawiać sobie całej pracy na ostatni dzień. Wolę odrobić wszystko dzisiaj i jutrzejszy dzień mieć wolny. Już i tak wystarczająco nie lubię niedzieli, żeby psuć ją sobie odrabianiem lekcji.
A na dzisiaj nie mam żadnych planów. Przed chwilą próbowałam oglądać film "Freddy vs Jason", ale sam początek już mnie przeraził. Mimo to pewnie później na pewno do niego wrócę. Zaraz idę z mamą na zakupy, a potem miałyśmy jeszcze iść do Galaxy (centrum handlowego). Póki co, lecę zjeść śniadanie, bo już trochę zgłodniałam.
Trzymajcie się i do później.


Eingharp
eingharp-blog.blogspot.com
 

9 komentarzy:

  1. Ja całą noc nie spałam bo koleżanka u mnie nocowała ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Usunęłam tamten, bo mi się nie podobał (nie żeby jakiś zboczony:p). Ja o 8.00 wstałam, bo ja nigdy nie mogę spać dłużej niż do 9.00. Strawiłaś już tą ucztę wczorajszą? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie piszesz ;)


    zapraszam do siebie
    http://stepfromtheroad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. [SPAM! – przepraszam] !Nastolatek świat! to blog dla każdego, nie tylko dla tych najmłodszych! Nasz blog się nie rozwija i stoi w miejscu, dlatego sięgnęliśmy do takich prób reklamowania go. Liczymy na pozyskanie nowych wiernych czytelników. http://natolatekswiat.blogspot.com Zajrzyj może akurat znajdziesz coś dla siebie, zostaw komentarz :D
    Przykładowe tematy
    *Paris, I will come there! (czyli prawdy i mity o tym mieście, zdjęcia własnego autorstwa)
    *Dlaczego nie warto mieć chłopaka? (czyli pocieszenie dla singielek!)
    *Feminizm - dobra inicjatywa czy głupota?
    *Czym jest miłość? Idealny facet z mojej listy. (recenzja filmu i „o tym idealnym”)
    *Darmowe kosmetyki, jesteście chętne? (Jak zdobyć darmowe kosmetyki)
    *Malowanie paznokci metodą wodną - Water Marble

    a już niedługo zapraszamy na ROZDANIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!