piątek, 21 września 2012

19 osób

Cześć!
Na pewno nikt z Was nie ma pojęcia o co chodzi z tytułem, zgadłam? Spoko, już wszystko wyjaśniam. No więc, jak wspominałam jakiś czas temu w maju mamy jechać do Hiszpanii. Pojawiła się propozycja, że polecimy tam samolotem, ale nasza wychowawczyni się nie zgodziła ze względu na dodatkowe koszty, więc jedziemy autokarem. Mimo wszystko brakuje nam jeszcze 19 osób do zapełnienia wszystkich miejsc. Mamy więc pytać się po wszystkich znajomych z innych klas, kto chciałby pojechać z nami. Mam nadzieję, że uzbieramy te 19 osób, bo bardzo chciałabym pojechać do tej Barcelony. Jak narazie nic nikomu nie będę mówić, bo wychowawczyni ma jeszcze porozmawiać na ten temat z dyrektorką, ale myślę, że nie będzie miała nic przeciwko. Jak tylko dowiem się, że dyrekcja wyraziła na to zgodę, zrobię akcję na facebooku. :-) Hehe, wszystko byle tylko uzbierać te 19 osób.
Dzisiaj w szkole było raczej spoko. Dostałam 6 z biologii z zadania domowego i 4 z wf-u z biegu na 400 m. Wcześniej dostałam z tego 1, ale głównie dlatego, że na sam początek pobiegłam szybko i na resztę nie starczyło mi już siły. Dzisiaj praktycznie cały czas biegłam truchtem, ale ani razu się nie zatrzyłam. Mimo to po dobiegnięciu do mety padłam na ziemię i o mało się nie udusiłam. Myślałam tylko o tym, żeby się czegoś napić. Po pokonaniu takiej trasy zawsze tak mam. ;)
Do domu wracałam dzisiaj z Martyną, a po wyjściu z tramwaju spotkałam przyjaciółkę z podstawówki, Martę. Nie widziałyśmy się już jakiś rok, a najśmieszniejsze jest to, że mieszkamy zaledwie 5 minut od siebie.
Muszę się dzisiaj zabrać za lekcje, bo jutro po 11 mam pociąg. Mój tata jest na konferencji w Pobierowie, a jutro tam do niego jedziemy. Boże, jak ja dawno nie jechałam pociągiem! Chyba ostatnio z jakieś 4 lata temu.
Na punkcie piosenki Nickelback "Trying Not To Love You" (o której pisałam ostatnio) dostałam prawdziwego chopla. Kocham ją! <3 A dzisiaj to już chyba bobiłam swó rekord, bo słuchałam jej w drodze ze szkoły 4 razy pod rząd. xD Nie wiem właściwie czemu, ale bardzo przypadła mi do gustu.
To tyle na dzisiaj.
Miłego weekendu, papa! :3

Eingharp

eingharp-blog.blogspot.com


 

4 komentarze:

  1. Powodzenia w szukaniu osób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również życzę udnaego weekendu ! : )
    Zapraszam do mnie : >

    OdpowiedzUsuń
  3. Również kochana życzę tobie miłego weekendu :)
    Cieszę się że dodałaś mój blog do twojej listy i to na pierwszym miejscu ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!