niedziela, 9 września 2012

Weekend

Hejka! :-)
Wróciłam! I niesamowicie się z tego cieszę. Szkoda tylko, że już jutro muszę zasuwać do szkoły. Za dużo to się nie pouczyłam, ale to nic. Zamiast tego wymyśliłam coś innego. Zrobiłam sobie rozpiskę ze wszystkich czasów z hiszpańskiego w formie plakatu. Lubię robić takie rzeczy. Przepadam za robieniem najprzeróżniejszych plakatów, projektów i wykresów. A jak jest z Wami? Też lubicie takie rzeczy?
Na wsi praktycznie niczym się nie zajmowałam. Wczoraj próbowałam oglądać "Sierociniec", ale mój tata stwierdził, że to nudne i przejął pilota. xD Gdyby nie to, że zaczęłam oglądać od środka, tak łatwo nie dałabym go sobie odebrać. Postanowiłam, że obejrzę sobie ten film w domu. Mam kilka zdjęć z dzisiejszego dnia. Oto one.










Dobra, spadam. Papa!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!