sobota, 22 września 2012

Costa Brava

Cześć Wam!
Szukanie osób na wycieczkę wciąż w toku, ale jestem teraz gotowa zrobić wszystko, aby chętni się znaleźli. Otóż wczoraj wieczorem dostałam ofertę wycieczki oraz plan. Ma to wyglądać m.in. tak, że 14 maja 2013 roku w godzinach popołudniowych wsiądziemy w autokar i pojedziemy do miejscowości Malgrat de Mar na wybrzeżu Costa Brava. O Barcelonę pewnie też zahaczymy, ale głównie "stacjonować" będziemy tam. Mamy jechać przez Niemcy i Francję. Do Hiszpanii mamy "dobić" następnego dnia w godzinach popołudniowych. Ponoć mamy się zatrzymać w hotelu Aqua Bella Playa. Wchodziłam na jego stronę i jeżeli to to miejsce to jest na prawdę piękne! Z planu wynika, że każdego dnia będziemy coś zwiedzać z czego oczywiście bardzo się cieszę. Mamy odwiedzić miejsca takie, jak m.in. Ogród Botaniczny, Sagrada Familia, Water World czyli jeden z największych parków wodnej rozrywki w Europie i wiele innych miejsc. Już się nie mogę doczekać. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem i uda nam się znaleźć tą 19, bo inaczej z naszego wyjazdu nici.
A jak na razie jestem w Pobierowie. Nic tu się specjalnego nie dzieje. Niestety nie udało mi się wczoraj odrobić wszystkich lekcji i musiałam je przywieźć tu, ale to nic nie szkodzi. Przynajmniej będę miała jakieś zajęcie. ;)
Może jeszcze później do Was zajrzę, ale póki co to papa!


Eingharp

eingharp-blog.blogspot.com

 

7 komentarzy:

  1. Byłam tam na wycieczce ;p
    Udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź mnie ze sobą! Też chce do ciepła :3
    Zapraszam do mnie http://kimikano.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, szukasz tych 19 osób.
      Jak weźmiesz mnie i Niuniu to będzie już 'tylko' 17 ;D

      Usuń
  3. Ty szczęściaro, ty szczęściaro! O matko, na samo słowo ,Costa brava'' nasuwa się skojarzenie z pysznym sorbetem i Aqua rajem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!