niedziela, 16 września 2012

Breaking Down part 1

czyli "Przed Świtem" cz.1.
Cześć!
I co, jutro znowu do szkoły. Chciałabym, żeby ten weekend się nie kończył. Oczywiście jest kilka przyczyn dla których chcę tam jutro wrócić, a właściwie tylko dwie, ale to już moja mała tajemnica. :) A Wy się cieszycie, że jutro poniedziałek? Ha, chyba mi na mózg padło! Chociaż pewnie jest kilka osób, które już nie mogą się doczekać jutrzejszego dnia. Mimo wszystko ja chyba do nich nie należę. Wczoraj wieczorem zaczęłyśmy ogądać z Zuzią "Przed Świtem" cz.1, a dziś rano skończyłyśmy. Byłam na tym filmie w kinie, ale ponowne obejrzenie go nie sprawiło nawet przez chwilę, że stał się dla mnie już nudny. Są takie filmy, które mogę oglądać nawet po 5 razy dziennie. W każdym razie zrobił na mnie niesamowite wrażenie, zarówno w kinie, jak i w domu. Serdecznie go wszystkim polecam.


Pierwsza część finału najpopularniejszej sagi na świecie! Epicka opowieść o miłości nie z tego świata! Po pięknym ślubie i hucznym weselu, Bella (Kristen Stewart) i Edward (Robert Pattinson) wyjeżdżają na miesiąc miodowy do Rio de Janeiro. W tym gorącym mieście karnawału, młodzi mogą wreszcie w pełni cieszyć się sobą i oddawać namiętności. Wkrótce Bella odkrywa, że jest w ciąży. Pełne dramatyzmu narodziny dziecka rozpoczynają łańcuch nieodwracalnych zdarzeń - Edward decyduje się podarować Belli nieśmiertelność. Pojawienie się nowego członka w rodzinie budzi niepokój Volturi – przywódców świata wampirów. Czy Edwardowi uda się ocalić to co kocha najbardziej? „Saga Zmierzch: Przed Świtem. Część 2.”, czyli wielki finał bijącej rekordy popularności serii w kinach od 16 listopada 2012!

Koniecznie muszę wybrać się do kina na 2 część. :-)
Ogółem niedzielę znów spędziłam nad książkami, ale jakoś daję radę. Teraz mam chwilkę wytchnienia, a potem znowu do roboty.
Znalazłam to dzisiaj w internecie i w pełni się z tym zgadzam. xD

Hehe, ja już będę kończyć.
Miłej niedzieli, papa!

Eingharp





2 komentarze:

  1. jeju Zmierzch . uwielbiam ! oglądałam wszystkie częsci po kilka razy a na ostatnią niestety część jedziemy z koleżankami do kina :) jeszcze zamierzam zabrać się za przeczytanie wszystkich części :)

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ? ;]♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!