niedziela, 2 września 2012

Picarchu!

Witajcie!

Odkąd wróciłam z Pogorzelicy mam niesamowitego lenia! Dzisiaj wstałam po 12 i znów mi się nic nie chce. Jutro zaczyna się szkoła i pewnie większość z Was mnie wyśmieje za to, co za chwilę powiem. Ja się nawet cieszę, że tam wracam. Stęskniłam się już za znajomymi, brakuje mi tych wygłupów podczas przerw na korytarzu i tego typu rzeczy. Kiedy ktoś mnie kiedyś zapytała dlaczego lubię szkołę, odpowiedziałam, że szkoła dla mnie to przede wszystkim przyjaciele, a nauka dopiero na drugim planie. :) Jedyne czego chciałabym uniknąć to ten okropny apel. Yhhh...
A teraz coś z dzisiaj. Znalazłam takie cudo w internecie. Jak Wam się podoba?

I jeszcze takie coś z wczoraj. ;)


Narazie to tyle, życzę udanej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!