piątek, 7 września 2012

Scary Movie 2

Hejka!
Zmiana planów. Dziś zamiast "The ring" oglądamy z Zuźką "Straszny film 2". Na pewno wiele osób o nim słyszało. To jeden z najgłupszych filmów jakie oglądałam, ale takie są uroki parodii. Ja w każdym razie przepadam za takimi filmami. :-)
A w szkole, jak w szkole. Zapowiedziano nam już dwie kartkówki na przyszły tydzień i poważnie nie wiem, jak się tego wszystkiego nauczę. Będzie ciężko, ale postaram się dać radę. Jedna z nich, to kartkówka z hiszpańskiego, na którą mamy wykuć 4 czasy i liczebniki normalne i porządkowe. Druga natomiast to kartkówka z geografii, mająca na celu przypomnieć nam wiadomości z klasy pierwszej. Szkoda, że materiału jest tak dużo. Masakra. Kończy się dopiero pierwszy tydzień szkoły, a oni już chcą nas zamęczyć.
A co tam wogóle słychać u Was? Jak tam pierwszy tydzień szkoły? Mam nadzieję, że dobrze. :)
Dobra, będę już kończyć, bo nie mam pomysłu co by tu jeszcze napisać.
Papa!

6 komentarzy:

  1. wszystkie czesci strasznego filmu są fajne :D
    chcą żeby naród był mądry :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No straszny film jest bardzo fajny, idzie się pośmiać :)
    Jakoś zleciał ten tydzień szkoły, choć bardzo mi się ciągły wszystkie lekcje :(
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu nie the ring . ? zarombisty jest . ; )

    ale straszny też jest fajny ; )

    obserwujemy . ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie głupie filmy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha uwielbiam straszny film xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!