czwartek, 27 września 2012

Plany

Hejka!
Wczoraj podjęłam pewną decyzję. Nie wiem, czy jeszcze ze sto razy nie będę jej zmieniać, ale na dzień dzisiejszy można powiedzieć, że jestem bardziej na tak, niż nie. Otóż od jakiś dwóch lat nieustannie marzyłam o karierze weterynarza. Chciałam mieć własną klinikę wterynaryjną itd. Moje plany nie spoczęły jedynie na zawodzie weterynarza. Zastanawiałam się również nad pracą w schronisku jako wolontariuszka, ale to chyba jednak nie do końca to, co tak naprawdę chciałabym robić. Po roku nauki biologii stwierdziłam, że chyba jednak dam sobie spokój, bo to widocznie nie moja bajka, ale z czasem marzenia wracają. Szukałam innych zawodów, w wykonywaniu których wskazana jest praca ze zwierzętami, ale stanęło w końcu na weterynarii. Oczywiście wiem, że mam przed sobą jeszcze co najmniej trzy lata na podjęcie ostatecznej decyzji, ale jak narazie ją podjełam. Orłem z biologii to ja nie byłam, ale mimo wszystko czuję, że muszę spróbować. Mam nadzieję, że mi się uda. :-)
A tak ogólnie to raczej nic nowego. Można powiedzieć, że znowu wszystko wróciło do normy. Z wycieczki wróciła jedna z klas 2 i nie jest już tak pusto, jak było jeszcze wczoraj. Może jutro dodam jakieś zdjęcia z Pobierowa. Zależy kiedy wrócę, bo wybieram się z koleżankami do sklepu i kawiarni po szkole.
Mam nadzieję, że wyjście się uda i że Wy również miło spędzicie jutrzejszy dzień.
Pozdrawiam Wszystkich, papa!


Eingharp
 
eingharp-blog.blogspot.com
 

4 komentarze:

  1. No to miłego wyjścia do kawiarni :)
    A jeśli kiedyś obserwowałaś bądź czytałaś mojego bloga to go usunęłam ale założyłam nowego o tej samej tematyce. Stare adresy : nie-tylko-szalona.blogspot.com i nasz-swiat-jest-inny.blogspot.com nowy adres : normalnie-nienormalne-forever.blogspot.com staram się zebrać wszystkich obserwatorów od nowa więc jeśli nadal interesuję cie mój blog to zapraszam i z góry bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie zajrzę. Dzięki za informację. :-)

      Usuń
  2. Ooo weterynaria ? też kiedyś to chciałam ale mi się już odmieniło :D

    zapraszam mam nadzieję że zaobserwujesz :)

    berrydream17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tamtego nie będę prowadziła tylko tego nowego : ))
    http://bejuuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!