niedziela, 3 marca 2013

żółw i rekin

Hej!
Wpadłam do Was z nowymi rysunkami, nad którymi usiadłam wczoraj wieczorem, zaraz po odrobieniu matematyki.:) Szczerze powiem, że ten temat, który teraz przerabiamy tak mi dobrze idzie, że aż się boję. Podobnie było z układami równań, a na kartkówce i sprawdzianie kompletna klapa. Mam nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy. A wracając do tematu rysunków, to wczoraj wieczorem spędziłam dość dużo czasu w pokoju, wykonując dwie kolejne prace; żółwia i rekina.

Rekin z tych trzech rysunków, które do tej pory zrobiłam zdecydowanie wyszedł mi najgorzej. Mam nadzieję, że z czasem prace będą wychodziły lepiej.:-)
PS. Po prawej stronie pojawiła się informacja o konkursie u Agaty. Być może, niektórzy z Was już ją zauważyli, ale tych, którym umknęła ta informacja zapraszam do wzięcia udziału w konkursie.:)
Trzymajcie się!
Pa!

2 komentarze:

  1. Świetny ten żółw, rekin też niczego sobie hehe ;D
    Rysuj dalej ;)
    Pozdrawiam <3
    http://mylifedestinationny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!