sobota, 2 marca 2013

new inspiration

Hej!
Mówiłam, że będzie kolejny post i oto jest! Teraz, kiedy na nowo wróciłam do pisania, mam niesamowity przypływ weny. Tysiące pomysłów cisną mi się do głowy, tylko nie wiem, kiedy to wszystko zdążę zrealizować.;) W każdym razie mam w planach nakręcenie krótkiego filmiku odnoszącego się do moich postcrossingowych zbiorów, ale na to musicie jeszcze trochę poczekać. Myślę, że najwcześniej zabiorę się za to koło środy, ale to jeszcze od wielu rzeczy zależy. Mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu film będzie gotowy.:)
Dziś dostałam kolejną pocztówkę, z Tajwanu i jestem wniebowzięta. Kartka jest skromna, ale podbiła moje serce. Może dlatego, że zależało mi na otrzymaniu pocztówki z właśnie tego typu kraju. Ucieszyłabym się również niezmiernie, gdyby któregoś dnia w mojej skrzynce pojawiła się pocztówka z Afryki, ale mimo zainteresowania tym kontynentem, każda kartka jest mile widziana. Nawet z Polski.;) Mam zdjęcia wczoraj zakupionych pocztówek oraz kolaż składający się ze wszystkich dotychczasowych zbiorów. Mam w pokoju jedną pustą ścianę i mam taki pomysł, żeby zamówić na allegro matę słomianą i zrobić na niej taką wielką galerię pocztówek. Co o tym myślicie? Dobry pomysł?
A teraz jeszcze kilka słów o tytule posta. Od jakiegoś czasu moją nową inspiracją stały się słonie. Zawsze interesowałam się zwierzętami afrykańskimi i azjatyckimi, ale słonie jakoś tak od niedawna szczególnie przykuwają  moją uwagę. Na ich cześć postanowiłam zabić dzisiaj czas i zrobić rysunek takiego oto słonia.:) Kupiłam sobie nad morzem książkę, która zawiera instrukcje jak narysować zwierzęta i postanowiłam z niej wreszcie skorzystać. Mój słoń nie jest jakimś wielkim arcydziełem. Właściwie wcale nie jest arcydziełem, ale mnie osobiście się podoba, a rzadko zdarza mi się narysować coś, co mi się naprawdę spodoba.:) Słonik jest jednym z nielicznych wyjątków.;) Jeżeli tylko wpadnie mi w ręce trochę wolnego czasu, możecie spodziewać się więcej takich rysunków.:) I jak Wam się podoba?


 ta niebieska pocztówka na samej górze to nowa w kolekcji, kartka z Tajwanu:)
wczorajsze zakupy:)

To chyba tyle. Może zajrzę jeszcze wieczorem. Zobaczy się.:)
Trzymajcie się i miłej soboty!

6 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!