czwartek, 21 marca 2013

PAS

Hej!
Dzisiaj u mnie w szkole był wyjątkowy dzień. Nie dość, że z okazji "pierwszego dnia wiosny" nie musieliśmy przychodzić w mundurkach to jeszcze okazało się, że to nauczyciele muszą przyjść w naszych szkolnych strojach.;> Był to całkiem fajny widok. Najbardziej podoba mi się to, że nauczyciele z naszej szkoły potrafią się "bawić" i nie uważali, że założenie mundurka jest dla nich jakąś ujmą. Wręcz przeciwnie. Najbardziej podobała mi się reakcja pani od biologii, która sama z siebie zagadała do nas na korytarzu, czy fajny ma mundurek.;) Mieliśmy tylko cztery pierwsze lekcji, z czego na jednej mieliśmy zastępstwo i dziewczyny z naszej klasy poświęciły ten czas na przygotowania do szkolnego pokazu talentów, czyli inaczej PAS.(Przegląd Artystów Szkolnych) Jak się pewnie domyślacie po czwartej lekcji wszyscy zeszliśmy na salę gimnastyczną i tam odbyła się cała "impreza". Niektóre klasy miały naprawdę świetne przedstawienia i było też kilka takich, na których można się było nieźle uśmiać.;) Było też dużo śpiewania i kilka występów z udziałem publiczności. Jeśli chodzi o taniec, to w tej kategorii startowały tylko dziewczyny z mojej klasy, ale wypadły świetnie i oczywiście zajęły pierwsze miejsce w swojej kategorii. Myślę, że nawet jeżeli nie występowałyby jako jedyne i tak zajęły by któreś z pierwszych miejsc.
A na dzisiejszy wieczór to chyba mam już spokój z nauką, bo z biologii jestem obkuta, a z hiszpańskiej też raczej umiem. Mimo to nie mam żadnych planów. Pewnie sobie trochę poczytam, a później pójdę spać.;)
<3

4 komentarze:

  1. Też bym chciała zobaczyć swoich nauczycieli w naszych szkolnych mundurkach! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak fajnie ;) uczysz się hiszpańskiego ;d
    świetny takie przegląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowo. A widok nauczycieli w mundurkach - bezcenne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!