sobota, 23 marca 2013

pyszności

Hej!
Dzisiaj wstałam dość wcześnie, nawet można powiedzieć, że za wcześnie, jak na mnie, bo już o w pół do ósmej byłam na nogach. Moja mama wyjeżdżała z siostrą i może dlatego, tak wcześnie się zerwałam. W sumie to mi to pasowało, bo nie lubię długo spać. Nie mogę się później pozbierać. Mimo tego, że dzień zaczął się dzisiaj dla mnie wyjątkowo wcześnie, nie zrobiłam nic konkretnego, jeśli chodzi o szkolne rzeczy. Odrobiłam część chemii (mamy sole i w ogóle ich nie rozumiem) i zrobiłam plakat na happening. Jutro postaram się zamieścić zdjęcie, bo wyszedł mi całkiem nieźle i muszę się pochwalić.;P  Po 13 wyszłam do papierniczego, bo musiałam zrobić zakupy na plastykę, a mianowicie kupić pędzle, akwarele, blok itd. Na obiad zjadłam zapiekankę, którą za krótko trzymałam w piekarniku i wyszła mi trochę za zimna. Ogólnie nie była za dobra, no ale to właśnie jest urok mrożonego jedzenia ze sklepu.;) Robota jakoś nie kleiła mi się dzisiaj w rękach. Nic mi się nie chciało i przeczytałam zaledwie dwie strony książki, co mam zamiar nadrobić, bo muszę wreszcie oddać tę książkę. Potem, razem z ciocią obejrzałam kilka filmików Wróżbity Dawida. Spędziłyśmy naprawdę miły wieczór. Oby więcej takich. Później wróciła moja mama z siostrą, a teraz siedzimy sobie wszyscy razem i oglądamy Kuchenne Rewolucje.;P
Zostawiam zdjęcia wczorajszych pyszności, które kupiłam i wracam do książki.:D




10 komentarzy:

  1. pychotkaa! :)
    zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie oglądałam Kuchennych Rewolucji ;33! Mniam *_* Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tych cukierków :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie TU ;P

    *obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam czytać książki, ale ciężko mi się za to zabrać, ale ja usiądę to potrafię czytać nawet cała noc ;-)

    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, moje ulubione cukierki! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te cukierki, są pyszne.
    Ale dawno ich nie jadłam ;c
    Dodałam siebie do obserwatorów
    Mam nadzieję, że się odwdzięczysz.
    Dopiero zaczynam a jak na pewno sama wiesz początki są trudne więc każdy obserwator i każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowy.
    U mnie na blogu moja baśń. Więc jeśli masz czas. To zajrzyj, zobacz, przeczytaj, oceń, skomentuj. Będę wdzięczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!