poniedziałek, 11 marca 2013

Folwark zwierzęcy

Hej!
Ostatnią moją lekturą była książka pt. "Folwark zwierzęcy". Szczerze mówiąc nie sądziłam, że tak mi się spodoba. Byłam mile zaskoczona, bo była to jedna z nielicznych lektur, które przeczytałam.;) Po skończeniu książki obejrzałam film, który również polecam, ale nie wiem, czy bardziej, czy mnie niż książkę. Właściwie nie lubię porównywać filmu do książki, bo to dwie całkiem inne rzeczy. Niemniej zarówno książka, jak i jej ekranizacja bardzo mi się podobały.:-) Polecam.


A na koniec nutka, której cały czas słucham.:)
click
Papa!

6 komentarzy:

  1. Też była to moja lektura.Tyle, że w szkole puścili nam film i nie czytałam książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ją u Ciebie na biurku ;). Okładka trochę nietypowa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o książce, a nutka super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wpadłam do Ciebie przypadkiem i bardzo mi sie spodobalo..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, też ostatnio uwielbiam Imagine Dragons. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!