wtorek, 5 marca 2013

panda

Hej! Hej!
Pogoda w dalszym ciągu piękna, słońce świeci itd. Mimo to mój humor dzisiaj jakoś nie był najlepszy. Rano było wszystko ok, w szkole też, ale potem coś mnie dręczyło i tak do końca nie jestem w stanie powiedzieć co to było. Nastrój poprawiła mi trochę nowa para pocztówek, które dzisiaj przyszły. Jedna jest kolejną kartką z Niemiec, a druga dotarła do mnie z Kanady. Jedna z nich jest po prostu przeurocza, ale druga niemniej mi się podoba.:-) Oto i one:

 pocztówka z Niemiec
pod spodem kartka z Kanady :)

Do tego doszła też mała zmiana planów. Co do maty na ścianę na razie się wstrzymuje i zamiast tego obkleję sobie pocztówkami drzwi. Co myślicie o tym pomyśle? 
Miłego wieczoru. 

3 komentarze:

  1. Z Kanady? Uwielbiam Kanadę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi drzwiami też ciekawy pomysł.Na pewno będzie to ładnie wyglądało.Śliczna ta pocztówka z pandą.
    Zapraszam do mnie http://nummifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!