sobota, 16 marca 2013

my playlist-part one

Cześć!
Dzisiejszy post będzie dotyczył muzyki, która odgrywa wielką rolę w moim życiu. Pokażę Wam piosenki, których na ogół słucham i które są moimi ulubionymi. Mam nadzieję, że się Wam spodobają.
To zaczynamy...

1. Imagine Dragons - It's time


Na tą piosenkę trafiłam jakiś tydzień temu, ale od razu mi się bardzo spodobała. Mogę jej słuchać godzinami. Nie wiem czemu, ale jakoś zawsze poprawia mi humor. Jest w niej coś takiego, co dodaję pozytywnej energii.:-)

2. Imagine Dragons - On top of the world


Z tą piosenką jest podobnie. Kojarzy mi się z czymś radosnym i wesołym, więc uwielbiam jej słuchać. Jest taka kolorowa, co zresztą widać na klipie.;)

3. Imagine Dragons - Demons


Ten kawałek jest już nieco spokojniejszy i można powiedzieć, że nawet trochę "dołujący", ale ja przepadam za tego typu piosenkami. Nadają się na smutne chwile, ale ja słucham ich na okrągło.;)

4. One Direction - Little things


One Direction podobają mi się jako zespół, bo wydaje mi się, że są czymś więcej, niż tylko grupą i łączy ich przyjaźń. Mimo to nie słucham ich muzyki, ale ta piosenka jest zupełnym wyjątkiem. Jest taka spokojna i myślę, że ma coś głębszego w sobie, dlatego też przypadła mi do gustu. Tym bardziej, że nie słucham jej, dlatego, że chłopaki z zespołu są "śliczni" tylko dlatego, że według mnie jest tego warta. :-)

5. Carpark North - Fireworks


W sumie do tej pory nie interesowałam się Carpark North, ale kilka piosenek naprawdę mi się spodobało. Ta piosenka ma kilka latek, bo z tego co wiem jest z 2009 roku (poprawcie mnie, jeśli się mylę), ale mimo to lubię jej czasem posłuchać.

6. Imagine Dragons - Tiptoe


I kolejna piosenka Imagine Dragons. Ostatnio często ich słucham. Ta też jest żywa i fajnie jej się słucha. Co o niej myślicie?

7. Linkin Park - Casle of Glass 


Myślę, że ta piosenka jest większości Was znana. Ogólnie uważam, że Linkin Park to dość znany zespół, więc dużo osób powinno kojarzyć ten kawałek. Czasem lubię ich posłuchać, bo można trochę odreagować. Piosenka jest żywa, ale ma też w sobie coś smutnego. Na pewno warta jest przesłuchania.:)

8. Bastille - Pompeii 


Tą piosenkę znalazłam w NRD na Esce Rock. Od razu mi się spodobała, a kiedy tylko słyszę bębny to uśmiech sam ciśnie mi się na usta. Kawałek wywołuje we mnie same pozytywne odczucia, więc bardzo go polecam.;-)

To moja pierwsza "ósemka", a jutro powinna pojawić się kolejna. Mam nadzieję, że piosenki Wam się podobają. Miłego wieczoru.
Pa!

9 komentarzy:

  1. przesłuchałam wszystkie! :)
    niektórych nigdy wczesniej nie mialam okazju usłyszeć ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi kilka z tych utworów wpadło w ucho!;-)

    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko Linkin Park, ale to jest cudowne :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post! Nigdzie ich nie słyszałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Imagine Dragons,Imagine Dragons,Imagine Dragons ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 pierwsze piosenki <3 a pierwszej piosenki szukałam i nie mogłam znaleźć, a dzięki tobie ją mam, heh;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ten post się na coś przydał.;>

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!