środa, 6 marca 2013

na ścianie

Hej!
Dzisiaj wcieliłam mój plan w życie. Mam na myśli udekorowanie pokoju pocztówkami, ale nie umieściłam ich ani na drzwiach, ani na macie tylko na ścianie obok biurka. Bałam się przyklejać ich na pomalowanej ścianie, ale mam kilka takich niepomalowanych, które otaczają biurko i prawie wszystkie są pod skosem. Według mnie fajnie to wygląda, ale chętnie poznam Waszą opinię.:-)



taśma, na którą przyklejałam kartki (polecam)

I jak Wam minął dzisiejszy dzień. Chciałam tylko powiedzieć, że na filmik musicie jeszcze chwilę poczekać, bo dzisiaj mi nie wyszło, ale już niedługo postaram się go nagrać. Jutro będę mieć trochę roboty, ale w piętek już kompletny luz.:) Mam nadzieję, że przez weekend się wyrobię.
Uciekam, bo muszę się jeszcze pouczyć angielskiego.
Papa!

5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!