poniedziałek, 4 marca 2013

kilka słów o filmie

I znowu tu jestem.:) Ale to dobrze, bo kiedy więcej piszę jakoś mam lepszy humor.;) Chciałam napisać kilka słów o planowanym filmie, o którym już wspominałam. No więc myślę, że już na pewno koło środy zostanie on nakręcony i w niedalekiej przyszłości zamieszczony. Możecie mi napisać czego chcielibyście się dowiedzieć, podczas przedstawiania moich pocztówek. Bardzo byście mi pomogli, ponieważ nic nie zaplanowałam i raczej pójdę na żywca, ale mimo to dobrze byłoby wiedzieć o czym chcieliby usłyszeć moi czytelnicy.;) No to jak, pomysły piszcie w komentarzach, lub jeśli wolicie możecie też przysyłać na mojego maila: eingharp@wp.pl. Wszystkie z nich postaram się wykorzystać.:) Z góry dziękuję za pomoc.
A na koniec jeszcze jeden rzut oka (tym razem z bliska) na pocztówkę z Tajwanu.:-)


Przepraszam za słabą jakość, ale jakoś wydawała mi się lepsza.
Trzymajcie się!

5 komentarzy:

  1. Z Tajwanu? Jej! Jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca chyba wiem co ona przedstawia..? W każdym razie zazdroszczę bo dostać pocztówkę z Tajwanu!! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna, od której dostałam kartkę napisała, że ten wzór jest w kształcie Tajwanu, choć na mapie nie do końca jest to widoczne.:)

      Usuń
  3. Ja muszę odświeżyć lekko konto na postcrossing'u, bo dawno tam nie wchodziłam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. eh wzorek śliczny ;) ale czy w kasztalcie Tajwanu to tez nie do końca bym sie zgodziła ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!