poniedziałek, 4 marca 2013

wystawa

Hej!
Moją nową inspiracją stały się kolaże. Nie tylko takie ze zdjęć, ale również z pocztówek.;) A mianowicie postanowiłam, że na pustej ścianie w pokoju, zrobię taką wielką wystawę pocztówek. Na początku miał to być kolaż, ale stwierdziłam, że każda pocztówka przywieszona osobno też nie będzie źle wyglądać. Na razie poluję tylko na coś w rodzaju maty, na której mogłabym poprzyklejać kartki, bo co do obklejania ściany nie byłam i nie jestem przekonana.;) Miałam na oku bardzo fajną matę z listewek, która pasowałaby do mojego pokoju, który jest fioletowo-lawendowy. Niestety tak ociągałam się z zamówieniem, że sprzątnęli mi ją sprzed nosa. Póki co trafiłam na same słomiane maty, do których nie jestem do końca przekonana. Nie wiecie, gdzie można kupić takie cudo? No cóż, będę szukać.
Póki co kończę, bo wychodzę z domu, ale może jeszcze później zajrzę.:)

2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł. ;)
    Niestety nie wiem gdzie takie coś można kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł! Tylko musisz uzbierać jeszcze więcej pocztówek. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!