środa, 20 marca 2013

kilka faktów o mnie

Hej!
Parokrotnie spotkałam się z czymś takim, że bloger odpowiada na pytania zadane przez swojego czytelnika, dotyczące jego osoby, albo, że pisze kilka ciekawych faktów ze swojego życia itd. Ostatni raz z czymś takim spotkałam się na blogu u Tynki, więc i ja postanowiłam coś tam o sobie ciekawego napisać. Czy będzie naprawdę ciekawe? Tego nie obiecuję, ale postaram się, żeby tak było.:-)

1. Wcześniej prowadziłam cztery blogi, z czego dwa dotyczyły psów i ich tresury. Na trzecim pisałam historię o Harry'm Potterze, a czwarty był w takiej formie, jak ten tutaj, ale prawie nikt go nie czytał, więc z niego zrezygnowałam.

2. Miałam pięć świnek morskich i dwa wróble, a jeden z nich był ze mną w Bieszczadach. xD Był to pisklak, który wypadł z gniazda i którego znalazłam u babci, na wsi.

3. Po mojej pierwszej w życiu wizycie w kinie płakałam jeszcze długo po wyjściu z seansu, bo byłam tak wzruszona filmem, a był to film........ "Prosiaczek i przyjaciele". Miałam może około sześciu lat.  xDDD

4. Kiedy miałam osiem lat razem z babcią obejrzałam film "The ring" i przez kilka kolejnych lat bałam się odebrać telefon i zostać sam na sam z telewizorem. Muszę przyznać, że nawet teraz kiedy to piszę (jestem sama w domu) nerwowo spoglądam w ekran telewizora.;)

5. Laleczka Chucky była zmorą mojego dzieciństwa dopóki nie obejrzałam wszystkich części tego filmu. Obejrzenie 5 części zajęło mi dwa dni.

6. Na początku gimnazjum nienawidziłam mojej klasy,  a teraz ich uwielbiam.

7. Jedną z ulubionych bajek z mojego dzieciństwa były Czarodziejki W.I.T.C.H i nawet teraz, kiedy czasem lecą powtórki lubię sobie przypomnieć co kiedyś oglądałam.:)

8. Jednym z moich ulubionych zajęć jest oglądanie zdjęć.

9. Nie przepadam za tortami. O wiele bardziej wolę zjeść zwykłą pizzę.

10. Przed moją pierwszą w życiu nocą spędzoną w namiocie wujek nastraszył mnie bohaterem z filmu "Piątek 13-ego" tak, że całą noc miałam z głowy.

Na razie to tyle, ale kiedy coś jeszcze mi się przypomni na pewno o tym napiszę.
Papa!

6 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!