poniedziałek, 28 stycznia 2013

white chocolate

Hello!
Co tam u Was? Ja dzisiejszy dzień spędziłam w towarzystwie Martyny (kuzynki).:) Rano poszłam do sklepu i dokupiłam jeszcze trzy kolejne kartki i znaczki. Do mojej listy zakupów dołączyła też moja ulubiona biała czekolada.:) Po powrocie do domu wypisałam pocztówki i mam nadzieję, że jutro wreszcie je wyślę, bo zbieram się i zbieram. Popołudniu pojechałam sobie na rehabilitację, a potem cały wieczór poświęciłam na przerysowanie mapy, o której nie dawno tu pisałam. Mapa dotyczyła miejsc, w które chciałabym pojechać i w których już byłam, ale zmieniłam zdanie i będę na niej zaznaczać kraje, gdzie wysłałam i skąd dostałam kartki.:) Myślę, że to nawet lepszy pomysł.:)
Na koniec dorzucam jeszcze kilka zdjęć z dzisiejszego dnia.



 dzisiaj zakupione kartki;)


Buziaki! :*

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!