sobota, 19 stycznia 2013

Kogel mogel

Hello!
Wczoraj, aby sobie trochę umilić wieczór postanowiłam zrobić kogel mogel. Powiem szczerze, że całkiem mi smakowało, ale trochę przesadziłam z ilością i mnie zasłodziło.;) A teraz siedzę sobie i kontynuuję oglądanie filmu. Wiadomo o jakim mówię.:) Napisałam charakterystykę na polski i chyba po obiedzie zabiorę się za angielski, bo mam sprawdzian w poniedziałek. W planach mam jeszcze dzisiaj wyjazd do Media markt. Może coś fajnego wpadnie mi w oko, jakieś słuchawki, a może jakaś ciekawa gra. Zobaczy się.
Wpadnę później, a na razie idę na racuchy. Mniam.:)
Papa!

  wczorajszy kogel mogel

2 komentarze:

  1. Tez chcę racuchy </3
    Fajnego masz bloga ;)

    lifefaschionandelse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja dawno tego nie jadłam :O


    http://sara-brych.blogspot.com/ <- zapraszam do obserwowania mojego bloga, dopiero się rozkręcam :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!