niedziela, 27 stycznia 2013

pocztówki

Hej!
Jak już wczoraj wspominałam, popołudniu wybrałam się do sklepu, żeby kupić moje pierwsze postcrossingowe pocztówki.:) Na początku miałam mały problem ze znalezieniem jakiegokolwiek sklepu, w którym prowadzona by była sprzedaż pocztówek, ale po długich poszukiwaniach w końcu się udało.:) Na razie kupiłam dwie ze Szczecinem, bo innych nie było, ale może uda mi się znaleźć więcej miejsc, gdzie będę mogła kupować kartki. Rano wylosowałam sobie jeszcze trzy adresy, a mianowicie: Białoruś, USA i Niemcy. Dlatego też jutro wybieram się na kolejne kartkowe zakupy i może uda mi się je już jutro wysłać.:)
Na razie zostawiam Wam zdjęcia kartek, które trafią do użytkowniczek z Rosji i Holandii.:)


Do zobaczenia!:)

14 komentarzy:

  1. Ja mam konto na prosstcing ale niestety nie znam zbytnio języka angielskiego i nie moge się tam odnaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie jestem najlepsza w angielskim, ale mnie wyświetla się opcja tłumaczenia na język polski.:) A dostałaś już jakąś pocztówkę?

      Usuń
  2. Postcrossing to świetna zabawa!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki ;)
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kartki ;* .
    Zapraszam do mnie nasz-zwariowany-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie korzystałam z postcrossing ;) ładne te pocztówki

    OdpowiedzUsuń
  6. W empiku mają śliczne pocztówki, nie tylko z widokiem miasta, w którym mieszkasz - z reguły kupuję niepowtarzalne pocztówki właśnie tam :) A jeśli chciałabyś coś w klimacie związanym z Japonią to polecam sklep www.kokeshishop.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądałam do empiku i były tylko kartki okolicznościowe, a mnie właśnie zależało na takich niepowtarzalnych, nie tylko z widokiem miasta.:) A do tego sklepu z japońskimi rzeczami na pewno zajrzę.:) Bardzo dziękuję za adres.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Wybrałaś bardzo ładne kartki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!