wtorek, 15 stycznia 2013

Johny Bravo-Ciastka

Hejka!
Dzisiaj jest u mnie piekielnie zimno! Nie dość, że uciekł mi tramwaj i musiałam czekać 15 minut na następny, to jeszcze nogi o mało nie przymarzły mi to ziemi. Po szkole postanowiłam się zabrać za ściągnięcie tzw. ścieżki dźwiękowej do mojego projektu z hiszpańskiego. Ale może najpierw od początku... :)
Otóż w zeszłym roku pierwsze klasy o profilu hiszpańskim, czyli m.in. moja, nagrywały teledysk do wybranej hiszpańskiej piosenki. Ja w grupie byłam z Michaliną i Weroniką i tak naprawdę za zrobienie naszej pracy wzięłyśmy się dopiero tydzień przed oddaniem, ale co tam. ;) Wyszło bardzo fajnie, przynajmniej taka jest moja opinia. W tym roku drugie klasy mają nakręcić parodię reklamy. My wybrałyśmy sobie reklamę ciastek oreo i chciałabym tylko nadmienić, że jeżeli czyta to ktoś z mojej klasy to proszę aby nie kopiował naszego pomysłu, bo się napracowałyśmy i nie jest to fair wobec nas. W każdym razem nie będę się tutaj rozpisywać nad dokładnym przebiegiem reklamy, ale ogólnie chodzi o to, że dwie dziewczyny zostają zaatakowane przez dziecko, które ma obsesję na punkcie ciastek oreo, a jedna z bohaterek zamiast twarzy ma właśnie takie ciasteczko. ;) Na koniec wszyscy tańczą i td. Jak więc widzicie jest to połączenie takiego, jakby pseudo horroru ( xD ) i komedii. Według mnie może z tego wyjść coś całkiem fajnego, ale to się jeszcze okaże. Projekt mamy oddać do maja. Jak wspomniałam na początku, dziś zabrałam się za ściężkę dźwiękową do naszej reklamy. Ściągnęłam z internetu odgłosy wiatru ( było nawet napisane, że to muzyka relaksacyjna xD ), kilka odmian upiornego śmiechu, muzyczkę z horroru, dwie piosenki Nicki Minaj, które zamierzam umieścić na końcu iiiiiiiii... Johnego Bravo! Sami zobaczcie. :)
click
click
click
click
Nie wiem jak Was, ale mnie ten Johny Bravo powalił na ziemię i wywołał duuużo śmiechu. xD Tę ostatnią piosenkę mam zamiar dać na koniec, przy pokazywaniu scen , które nam nie wyszły itp, ale to podlega jeszcze dyskusji. :)
Jak na razie zwijam się trochę poczytać, a potem SPAĆ! ( Nareszcie ) ;)))
Dobranoc!

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!