poniedziałek, 14 stycznia 2013

Liebster Award

Hello!
Może niektórzy blogerzy poznali już "zabawę" Liebster Award i mieli okazję wziąć udział w odpowiadaniu na zadane przez inną osobę pytania. Ja zostałam nominowana przez Jagoda... ;*, ale zanim odpowiem na jej pytania powiem krótko o co chodzi, gdyby ktoś jeszcze nie wiedział. :)
Ogólnie zabawa polega na tym, że nominuję się 11 blogów, informuje o ich o tym w komentarzu i zadaje im 11 pytań. Nie można nominować bloga, który nominował Ciebie.
A oto wybrane przeze mnie:

  1. ibeelieveicanfly.blogspot.com
  2. cocochines.blogspot.com
  3. nelqable.blogspot.com
  4. hoe-e.blogspot.com
  5. white-ilovedogs.blogspot.com
  6. kimikano.blogspot.com
  7. yolanthegie.blogspot.com
  8. have-always-hope.blogspot.com
  9. pasjeiinspiracje.blogspot.com
  10. ankyls.blogspot.com
  11. samanta-lesiak.blogspot.com
A to odpowiedzi na pytania, które mi zadano:
  1. Co lubisz robić w wolnym czasie? / Oj, różne rzeczy. Czytać książki, oglądać filmy, przeglądać inne blogi i wiele innych.
  2. Jesteś optymistą, czy pesymistą? / Raczej optymistą. Staram się zawsze zobaczyć we wszystkim jakieś dobre strony. 
  3. Masz jakieś cele życiowe? Jak tak to jakie? / Nie mam jakiś takich konkretnych oprócz skończenia szkoły itd. ale chciałabym kiedyś pojechać, gdzieś do jakiegoś egzotycznego kraju i mam nadzieję, że mi się to uda. :)
  4. Sylwester kameralny, czy w większym gronie? / Raczej kameralny, ewentualnie z jedną lub dwoma koleżankami. 
  5. Wolisz wszystko robić na spontana, czy po namyśle? / Chyba raczej po namyśle. Boję się ryzyka.
  6. Ulubiony rodzaj muzyki? / Nie wiem, chyba rock. 
  7. Czy Twoim zdaniem ludzie zmieniają się na lepsze? / Tak.
  8. Czy masz jakieś hobby? Jak tak to jakie? / Nie mam takiego jednego, jedynego hobby, ale interesuje mnie wiele rzeczy, np. fotografia, czy zwierzęta.
  9. Jeansy vs dresy? / Jeansy.
  10. Ulubiony cytat? / Nie mam takiego.
  11. Film, czy książka? / Raczej film, ale książki też kocham.
A to pytania ode mnie:
  1. Pies vs kot? Jak pies to jaka jest Twoja ulubiona rasa?
  2. Ulubiony przedmiot w szkole?
  3. Najciekawsza i najnudniejsza książka, którą przeczytałaś?
  4. Ulubiony serial?
  5. Jesteś typem podróżnika, czy raczej wolisz siedzieć w domu?
  6. Grasz na jakimś instrumencie? Jak tak, to na jakim?
  7. Od jak dawna prowadzisz bloga?
  8. Harry Potter vs Władca Pierścieni?
  9. Jaki kolor włosów najbardziej Ci się podoba; blond, brązowy, czarny, rudy?
  10. Wolisz szpilki i buty na wysokim obcasie, czy raczej płaskie buty?
  11. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Ja już muszę kończyć, ale zajrzę do Was później, aby poznać Wasze odpowiedzi. :)



5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!