wtorek, 29 stycznia 2013

trochę o sowie

Hejka!
Ostatnio zaczęłam szukać trochę tematów na posty dla Was związane w jakimś stopniu z modą lub tym co teraz jest na czasie. Można powiedzieć, że wczoraj natrafiłam na coś bardzo fajnego, co myślę, że w pewnym stopniu związane jest na pewną z modą, a mianowicie ze słynną sową. Czas na "sowią" biżuterię już trochę zaczyna przemijać, ale mimo wszystko postanowiłam zrobić post o tym, na co wczorajszego wieczoru natrafiłam. Mam na myśli poduszki z owym sowim motywem.:) Mnie samej taka poduszka bardzo się spodobała, ale niestety nigdzie takiej nie spotkałam.







Te kilka ostatnich zdjęć przedstawia, jak pewnie da się zauważyć naszyjniki, kolczyki i zegarek z tym też motywem. Ja nigdy nie miałam niczego z "sowiej" biżuterii, bo wszyscy to nosili, a do mnie jakoś ten motyw nie trafiał, ale poduszkę z chęcią bym kupiła.:)
Mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj tutaj zajrzę. Napiszcie mi w komentarzu o czym chcielibyście poczytać, a ja w miarę możliwości postaram się stworzyć o tym posta.:)
Papa!

5 komentarzy:

  1. Też nie miałam nic sowiego bo wszyscy to mieli ;)
    Ale poduszki wydają się fajne szczególnie ta pierwsza ;D

    http://mylifedestinationny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka miesięcy temu był na to szał.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam sowi pierścionek ii lubię go. ;3
    Ale fakt, chyba moda na sowią biżuterię przemija, ale zauważyłam, że coraz więcej dziewczyn chodzi np w sweterkach z sówką.

    OdpowiedzUsuń
  4. poduszki są urocze ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!