piątek, 11 stycznia 2013

Bejbi blues

Hejka!
Jakiś czas temu wróciłam z kina, z filmu "Bejbi blues". Film ten zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Jest to kolejne dzieło twórczyni znanych nam pewnie wszystkim "Galerianek". Opowieść 17-letniej dziewczyny, która za wszelką cenę chciała mieć dziecko, ale jak się okazało nie była do tego wystarczająco dojrzała. Zdecydowanie polecam ten film, ale myślę, że trzeba do niego dojrzeć i zrozumieć dobrze jego treść, a nie iść tylko dlatego, że wszyscy to teraz robią.


Ogólnie film bardzo mi się podobał i nie żałuję, że wybrałam właśnie ten film. Serdecznie go polecam. :)
Miłego weekendu, dobranoc. <3

2 komentarze:

  1. Duzo ludzi poleca, inni mowia ze film jest glupi. Ja poczekam z obejrzeniem az bedzie dostepny w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest trudnym filmem, ale wartym obejrzenia. :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!