poniedziałek, 28 stycznia 2013

kokeshi shop

Hello!
Z powodu tego, że nie bardzo chce mi się spać postanowiłam jeszcze tutaj dzisiaj zajrzeć.:) Od jakiegoś czasu zaczęłam mnie trochę interesować Japonia i pewnie domyślacie się, że bardzo bym chciała, aby moja pierwsza pocztówka przyszła właśnie z tego kraju. Nie tylko japońska kultura mnie fascynuje. Właściwie to może trochę przesadziłam z tym słowem "fascynuje", bo tak na prawdę nie jestem wielką miłośniczką krajów azjatyckich, ale podoba mi się to, że jest tam tak kolorowo. Mam na myśli te wszystkie barwy, na które możemy się natknąć na przykład w Indiach. W każdym razie pewna blogerka (click) poleciła mi pewną stronę, na której można zamówić sobie japońskie pocztówki.
Tu macie link do tej stronki, a ja dodaję jeszcze kilka japońskich gadżetów znalezionych w internecie.:)
click  





Dobranoc!

1 komentarz:

  1. Jakie urocze! <3
    Ja jestem wielką fanką Japonii, kocham wręcz :D
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!